Skravletråd Juli

I morgen er siste dag før ferie

Vaske siste rest av klær.
En med skjorter. Kanskje i kveld
En med bukser.
Og kanskje noe mer

Pakke.
Bake tacoboller av et slag, bruke opp restene etter middagen som turmat.

Vanne blomster og ordne dem for ferien.

Hva mer har jeg glemt?

For første gang på flere uker klarte jeg i kveld å ta meg tid til en skikkelig treningsrunde :)
Det var deilig :)

Lagt meg! Håper på en god natt :)

God morgen.

Alle andre i huset sover, inkl han som skal på jobb og løse en likviditetskrise sin siste arbeidsdag før ferien (og har bedt meg ikke planlegge hunderfossen etc man-ons, han må lande noe greier på jobb først. Noen som sa ferie?)

Men jeg har våknet fra mareritt for tredje gang denne natta så nå orker jeg ikke mer. Har surret gjennom hay Day og kommer til nivå 15 og jo konkluderer med at det kanskje er "litt" kjedelig så lenge etter alle andre trolig har gitt seg.... Men vi får se.

Der var alarmen til mannen gitt. Og lillemor strekker på seg. Det er enda en time til vi egentlig pleier våkne i denne feriemodusen så jeg håper hun sover videre

Jeg fikk ikke til å legge Lillejenta I kveld. Hun lå lenge og vekslet mellom puppene, og kløp den puppen hun ikke hadde I munnen. Til slutt var jeg så sår at jeg pakket vekk puppene. Fant ut at jeg skulle synge "So ro lille mann" til henne for å roe henne ned. Det ble møtt med et stort smil, dansing og begeistret applaus :hilarious:
Mannen måtte ta over :rolleyes:

Jeg gikk på do, og så skulle jeg ordne meg til å gå tur. Da kom lillemor ned, og hun ga meg noen dådyrøyne, og dermed endte jeg opp på hennes rom. Nå har hun akkurat sovnet, så nå skal jeg prøve meg på den turen.

Hehe, håper du kom deg ut[emoji16]

I morgen er siste dag før ferie

Vaske siste rest av klær.
En med skjorter. Kanskje i kveld
En med bukser.
Og kanskje noe mer

Pakke.
Bake tacoboller av et slag, bruke opp restene etter middagen som turmat.

Vanne blomster og ordne dem for ferien.

Hva mer har jeg glemt?

Høres ut som full kontroll[emoji16]

Høres ut som full kontroll[emoji16]
Gjenstår nå å gjennomføre alt da.

Vaskemaskinen er igang med noe badetøy som burde hatt en vask. Deretter tror jeg to med skjorter, de tar så kort tid men skal helst ikke være så full maskin da. Strykefri vask.

Må på kiwi og handle. Bleier. Og 1,5 kg strandamør til svigerfar.

Eldstemann er fortsatt i "jeg pakker ikke enda!" modus og jeg svarer trofast "du skal pakke i dag"

Mannen vil pakke selv, ingen vet når han kommer hjem fra jobb og han har ikke ferie når han kommer heller, men må jobbe daglig. Han har planer om å klippe gresset også i dag.

Jeg skal i alle fall prøve å vaske og tørke (tørkeskap er fint!) klær og se til at jeg og ungene har pakket så langt som det lar seg gjøre i dag. Finne gitteret i garasjen og se om jeg klarer å installere det. Det er ikke originalt og jeg vet det har vært problemer men det var pga hundeburet mener jeg. Og det skal vi ikke ha.

Mannen lurer på om vi klarer oss uten takboks og det er ikke utenkelig men gitter mellom alt vi har med og folka er lurt.

Helst skal jeg ikke glemme å bake og komme på det når jeg vil legge meg...

Liste. Liste er lurt

God morgen.

Alle andre i huset sover, inkl han som skal på jobb og løse en likviditetskrise sin siste arbeidsdag før ferien (og har bedt meg ikke planlegge hunderfossen etc man-ons, han må lande noe greier på jobb først. Noen som sa ferie?)

Men jeg har våknet fra mareritt for tredje gang denne natta så nå orker jeg ikke mer. Har surret gjennom hay Day og kommer til nivå 15 og jo konkluderer med at det kanskje er "litt" kjedelig så lenge etter alle andre trolig har gitt seg.... Men vi får se.

Der var alarmen til mannen gitt. Og lillemor strekker på seg. Det er enda en time til vi egentlig pleier våkne i denne feriemodusen så jeg håper hun sover videre
Kjedelig med mareritt . Sovet godt her, bare litt lite. Våknet med smerter som jeg håper gir seg

Lite smerter her heldigvis.

Men litt lite. Våknet i tillegg en gang av at lillemor hadde koblet seg på. Det er jo ikke egentlig noe problem, men vi sluttet med amming denne uka så det var uventet. Men la det villig til å sove når jeg sa hun måtte lalle sove. Så ikke noe problem bare at jeg har våknet annenhver time hele natta og startet dagen en time eller to før tiltenkt

Eldste og yngste er oppe med nettbrett, vaskemaskin er igang, mellomste sover og jeg sitter på badegulvet og vurderer om jeg skal legge meg på senga eller gå opp og skive liste og begynne på et eller annet. Rydde spisebordet så det er klart for frokost (rutinene mine har glidd helt ut, får begynne igjen etter ferien), se over og gjøre ferdig pakkelistene eller faktisk pakke noe. Eller sette den deigen til tacobollene.

Men frister mest å legge meg på senga til vaskemaskinen snart er ferdig evt til mellomste våkner

I natt sov valpen fra 2230 til 01. Ut å tisse. Sov videre til 0745 [emoji1] Jeg er veldig fornøyd med dette gitt. Spesielt siden jeg så for meg en tur ut når mannen skulle på jobb i 5 tiden også [emoji4][emoji4]

Back
Topp