Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Virker mye styr app. Kun brukt nettleser selvJeg har konkludert med at nå ga jeg opp prinsippene. Og er tilbake på tapatalk og bortsett fra at jeg egentlig synes det er feil så elsker jeg det! Det fungere. Dark mode. Varsler og ikke noe som henger. Alt bare fungerer
Brukt nettleser et halvt års tid eller noe sånn men brått så begynte den å tulle og henge og lage problemer. Og når sa appen ikke finnes for Android for tiden og nettleser-bytte ikke hjalp, ei heller å slette informasjonskapsler som Tamara anbefalte ble dette løsningen. Og det fungerer jo smertefrittVirker mye styr app. Kun brukt nettleser selv
Så bra det funkerBrukt nettleser et halvt års tid eller noe sånn men brått så begynte den å tulle og henge og lage problemer. Og når sa appen ikke finnes for Android for tiden og nettleser-bytte ikke hjalp, ei heller å slette informasjonskapsler som Tamara anbefalte ble dette løsningen. Og det fungerer jo smertefritt
Har ikke kommet så langt enda vi, holder på å lageStappet på middag
Solhatter er viktig[emoji16]
Fiskeboller i hvit saus , kokte poteter , gulrøtter og erterHar ikke kommet så langt enda vi, holder på å lage
Hva spiste dere?
Godt det.Fiskeboller i hvit saus , kokte poteter , gulrøtter og erter
Sovesofaen vi hadde var "madrassa" fast i sofaen og tynn og hard. Dagsenga har vi kjøpt de madrassene vi selv ville ha til da. Litt mer kvalitet og tjukkelse i de for å si det slik.Ja vi må ta en titt til, men å prøve har vel ikke så mye for seg siden vi ikke skal ha nye madrasser tenker jeg. Men hva er egentlig en dagseng? Hva er liksom forskjellen på en dagseng og en sovesofa?
Vi tok brimnes. Men hemnes sin er fin ja. Men prisen er på brimnes er finere [emoji14]Hemnes? Eller hva den heter den fra IKEA som så mange har? Ser lur ut
Får hvertfall noe svarHåper du får det da.
TakkHåper du får et svar som kan hjelpe deg,
<3
Mener jeg så det o brosjyreVirkelig? Jeg fant ingenting der, men kanskje jeg tar en tur innom da![]()
Er celleprøve og livmorhalsprøve +++Hva testes du for?![]()
Bosatt for langt unna IKEA kjenner jeg. Vi får se når vi skal lage nytt rom til mellomste. Og eldste må ha ny seng snart antar jeg. Men Hemnes er i alle fall for feminin til ham tenker jegVi tok brimnes. Men hemnes sin er fin ja. Men prisen er på brimnes er finere [emoji14]
Men brimnes derimot i svart eller hvit er veldig grei til både jenter og gutter syns jeg. Og veldig fin. Altså brimnes dagseng. [emoji4]Bosatt for langt unna IKEA kjenner jeg. Vi får se når vi skal lage nytt rom til mellomste. Og eldste må ha ny seng snart antar jeg. Men Hemnes er i alle fall for feminin til ham tenker jeg
Enig, ikke utenkelig at han kan få en slik.Men brimnes derimot i svart eller hvit er veldig grei til både jenter og gutter syns jeg. Og veldig fin. Altså brimnes dagseng. [emoji4]