Skravletråd Juli

Rålekker[emoji23]
Foreløpig bare kommet 3-4 dråper her da![emoji15]
Fortsatt god bedring til dumme hode![emoji173]️
Her har det regna MYE nå. Ungs har hoppa på trampoline i pisseregn og rett og slett dusja på den. Kjekkeste de har gjort. Altså hu og niesa [emoji39] Eldste har glodd på anime [emoji849][emoji23]
Får håpe det kom mer enn de få dråpene hos dere altså. Det var ikke særlig å skryte av liksom [emoji39]
Takk [emoji4][emoji4]
 
Endelig tror jeg tullejenta slokna. Vanskelig å legge i kveld.

Vel, da kan jeg stå opp og gjøre klart til Sfo for mellomste og ta resten av rutinene mine og helst rydde litt mer for fredag har jeg bursdag og da kommer det vel litt gjester

Gjør klart til SFO selv her[emoji1]
Og en eldstemann som skal på overnatting hos bestefar[emoji1]
 
Her har det regna MYE nå. Ungs har hoppa på trampoline i pisseregn og rett og slett dusja på den. Kjekkeste de har gjort. Altså hu og niesa [emoji39] Eldste har glodd på anime [emoji849][emoji23]
Får håpe det kom mer enn de få dråpene hos dere altså. Det var ikke særlig å skryte av liksom [emoji39]
Takk [emoji4][emoji4]

Vi hadde fortjent en dag med øspøs regnvær nå ja[emoji28] ufattelig tørt overalt!
Hører det buldrer og braker her, men blir liksom ikke så vått ennå[emoji849]
 
Vi hadde fortjent en dag med øspøs regnvær nå ja[emoji28] ufattelig tørt overalt!
Hører det buldrer og braker her, men blir liksom ikke så vått ennå[emoji849]
Får håpe det blir skikkelig utav det i natt da når dere sover [emoji4]
 
Ny ullkåpe og ullkjole til frøkna:) lillebapysj , koffert med tilhørende sekk og bamse i gave . Gøy å shoppe :)
 
Gjør klart til SFO selv her[emoji1]
Og en eldstemann som skal på overnatting hos bestefar[emoji1]
Jeg luka ut et skjørt og t-skjorte nr 2 og en genser i 110/116 (hun bruker 122) og la til regnbukse i sekken til mi. Så da er hun vel greit utrusta. Skal utvide etterhvert men det er greit å ta det litt etter behov
 
Vi hadde fortjent en dag med øspøs regnvær nå ja[emoji28] ufattelig tørt overalt!
Hører det buldrer og braker her, men blir liksom ikke så vått ennå[emoji849]
Øspøs er ikke å anbefale når det er så tørt. Jorda klarer ikke å absobere og renner lett bort.

Her er meldt Øspøs men vi har enn så lenge tåke og grått og vått men uten plask og det er nok bedre
 
Back
Topp