Skravletråd Juli.

Det er nok herlig ja:D
Og storesøster er fornøyd!

Ja storesøster er fornøyd og lillebror sover så mye bedre etter vi kom hjem :D Eneste problemet er at på sykehuset hang han konstant i puppen, mens det gjør han ikke nå lenger så har jo skikkelig sprengte pupper nå :P

Hvordan går det der? Hva skal dere i dag da?

Det eneste som er mer problematisk enn å være høygravid når det kommer til klær er jo å akkurat ha født :O enten er alt for stort eller så er det for lite :P

Det eneste som er mer problematisk enn å være høygravid når det kommer til klær er jo å akkurat ha født :O enten er alt for stort eller så er det for lite :P
Haha. Merker godt det med for stort ihvertfall. Trusene jeg kjøpte er for store:p

Deilig å komme hjem? :)

Haha. Merker godt det med for stort ihvertfall. Trusene jeg kjøpte er for store:p

Deilig å komme hjem? :)

Ja jeg mister trusene mine og det er upraktisk Haha de gamle buksene mine er litt små ennå pga magen mens det meste er jo for stort Haha

Ha det er det :) koser oss hele gjengen :)

Og du nyter dagene hjemme? :)

Men jeg blir jo mett. D eneste jeg unngår er overspising. Jeg stopper jo ikke på 1200 om jeg ikke er mett, da spiser jeg så jeg er mett. Men bruker 1200 som en guide.
Man kan spise veldig lite og likevel være mett, om man spiser riktig. Det hindrer dessverre ikke melka i å ta fra fettreservene dine når den skal lages.

Ja jeg mister trusene mine og det er upraktisk Haha de gamle buksene mine er litt små ennå pga magen mens det meste er jo for stort Haha

Ha det er det :) koser oss hele gjengen :)

Og du nyter dagene hjemme? :)

Tror de gamle jeansa mine er litt trange enda og, har ikke prøvd. Men jeg trives i joggebukser og kosebukser:D hihi

Så bra. Frøkna er fornøyd med å ha fått dere hjem og vil jeg tro? :)

Vi nyter dagene ja:D
Hun gjør ikke så mye mer enn å spise og sove enda da:p hehe

Tror de gamle jeansa mine er litt trange enda og, har ikke prøvd. Men jeg trives i joggebukser og kosebukser:D hihi

Så bra. Frøkna er fornøyd med å ha fått dere hjem og vil jeg tro? :)

Vi nyter dagene ja:D
Hun gjør ikke så mye mer enn å spise og sove enda da:p hehe

Trives vanligvis i joggebukse men det meste av myke bukser var til vask i dag Haha

Jada ganske fornøyd men jeg våknet og hadde 2 blide barn i senga og fikk bare grei beskjed om at jeg snorka så mye at det gikk ikke ann å sove lenger haha

Hehe nei de gjør jo ikke så mye av seg ennå :P

Da jeg gikk gravid med mellomste så hadde jeg craving på gulrøtter:P
Spiste 2 kg om dagen:eek:
Gulrøtter er jo både godt og sunt.
Hadde jeg fått det hadde jeg vært lykkelig

Back
Topp