Hihi.,.godt å ha noe å vokse iJa herlig. Kjøpte meg 4 bukser og 4 topper. Buksene var litt store i magen, men vil jo vokse mye fremover. Livmora er jo enda langt nede, så vet at magen blir myyyyyyye større![]()
Stooor skal den bli!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi.,.godt å ha noe å vokse iJa herlig. Kjøpte meg 4 bukser og 4 topper. Buksene var litt store i magen, men vil jo vokse mye fremover. Livmora er jo enda langt nede, så vet at magen blir myyyyyyye større![]()
Takk til degEn 200 grams stratos inneholde 1100 kalorier![]()
Bra det daDu har ikke gått glipp av noe for å si det sånnHehe
Gratulerer så mye med tassenJajjamenn... Så var man blitt mamma inatt![]()
Satser på det, men det er altså lenge til...
Sakte men sikkert så kommer dere i målJepp. En stor en. Så tror ikke det blir rom på ham denne uka.
Men vi jobber med saken
Løper for å se(dokumentasjon av prosjektet "rom til eldstemann" i dagboka mi. Mangler bilder fra før vi begynte i dag da...)
Kan ikke den h****es svigermor holde kjeft et lite øyeblikk.
Man behøver ikke fylle hver j**** sekund med uinteressant tomprat
Jeg kjøpte kun to bukser jeg, og de kjøpte jeg på h&m. Ellers kunne jeg bruke det jeg hadde fra førMammaklær! Det skal jeg kjøpe om UL i morra går bra.
Er det Zalando som anbefales?
Ja, sakteSakte men sikkert så kommer dere i mål![]()
Miniferemgang dokumenteres.Løper for å se![]()
Hva har dere kjøpt?Vi har vært på shopping i langevågen. .
Haha...liker tankegangen din søtaSå siden en kvinne cirka trenger 2.200 kalorier per dag så må man ha 2![]()
Å nei, så slitsomt!Kan ikke den h****es svigermor holde kjeft et lite øyeblikk.
Hihi, slik er mi svigermor også. Snakker andre, avbryter hun gjerne for alt hun skal fortelle er så mye mer "viktig". Og alltid har hun opplevd det samme som blir fortalt bare i en mye mer "spennende" versjon, som tar evigheter å fortelleKan ikke den h****es svigermor holde kjeft et lite øyeblikk.

Nei der var det 16 grader ut.Å nei, så slitsomt!
Lat som du sover?!![]()
Gratulerer så mye. Hvordan gikk fødselen da? Gutt eller jente?Jajjamenn... Så var man blitt mamma inatt![]()
jepp ^^Bra det da![]()
Bare ta hensyn til deg selv og lille spirelilleSliten. Sånn rydding tar på!!!