Hehe, du får holde ut.De flyr vel fra redet for godt snart vel?
De har falt ut av redet..for det er oppe på taket av blokka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, du får holde ut.De flyr vel fra redet for godt snart vel?
Vi bor på landet, så her går det fintHadde vi begynt med det her, hadde polisen stått på døra etter 5min tenker jeghaha!
Men hadde ikke gjort meg noe om de datt om, gitt...
. Er stort sett lov å jakte på de hele året. De kan være veldig irriterende ja. Grusomme hyl!Du får finne en katt, den har sikkert lyst på litt måke.........De har falt ut av redet..for det er oppe på taket av blokkaså de går rundt på bakken og skriker bare. Den ene tror jeg allerede har flydd, for den har jeg ikke sett hele dagen
![]()
Bor i Rogaland i ei lita bygd på landet. Har en gård. Her er det fritt å godt, måker ol ønsker vi ikkeHvor bor du da?!![]()

Vi bor på landet, så her går det fint. Er stort sett lov å jakte på de hele året. De kan være veldig irriterende ja. Grusomme hyl!
Du får finne en katt, den har sikkert lyst på litt måke.........
Å nei, så kjiptMøkk altså! Tok ut nesepiercingen for å rense om morgenen. Tenkte at det gjør sikkert ikke noe å vente til kvelden med å sette den inn igjen (altid satt inn igjen med en gang før), og nå får jeg den ikke inn :O
Hehe...herlig å bo slik til daBor i Rogaland i ei lita bygd på landet. Har en gård. Her er det fritt å godt, måker ol ønsker vi ikke![]()
Ja ikke enkelt midt i StavangerSatser på de flyr avgårde snart![]()
Ja passer meg midt i blinken. Bor du i by?Hehe...herlig å bo slik til da![]()
Ja ikke enkelt midt i Stavanger. Du får satse på at de flyr snart ja. Jeg bodde også 3 år i Stavanger mens jeg gikk på uis. Kommer du fra stv? Likte meg ikke der, trives best på landet
![]()
Ja forstår godt det. Bror min bor i blokk på tasta med 3 små unger på 2 og 3 år. Ser travelt ut, og ikke særlig tilrettelagt. Hvor vil dere da flytte?Kommer fra Solatrives ikke i byen jeg heller...men ble bare sånn når jeg flytta inn til gubben
Helst vil vi lengre vekk fra byen begge to.. Ihvertfall nå som vi får en liten![]()
Neida, bor i en bygdJa passer meg midt i blinken. Bor du i by?
Ok, ikke så lett da. Har dere mange dyr?Neida, bor i en bygdpå gård
Men har naboer litt tett på bak gården![]()
Ja forstår godt det. Bror min bor i blokk på tasta med 3 små unger på 2 og 3 år. Ser travelt ut, og ikke særlig tilrettelagt. Hvor vil dere da flytte?
Det er vel mye til salgs nå, så ei god tid å være kjøper, men ikke så gunstig å selge...Ja bor 1,5 time fra Stavanger, nær Egersund.Nei, det er nok ikke beste plassen. Men heller Tasta fremfor her..
Helst vil jeg til Sola igjen.. Gubben vil enda lengre ut mot Sandnes/Bryne. Får se hvor vi ender opp
Bor du langt utover?
Kun to katterOk, ikke så lett da. Har dere mange dyr?
Vi har katt med 3 unger, høner, 4 dverggeiter, kaniner og en del sauer. Kjekt med dyrKun to katter
Driver ikke gården selv, forpaktet bort.. Har dere dyr?![]()
Det er vel mye til salgs nå, så ei god tid å være kjøper, men ikke så gunstig å selge...Ja bor 1,5 time fra Stavanger, nær Egersund.