Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jegJepp. Ikke der så ofte
Det syns jeg du skal gjøre.Høres bra ut! Må kanskje ta meg en bolle til![]()
Vel, det skader ikke å prøveJa, hørte rykter om dette her![]()
Hva har du i ovnen da?Da står maten i ovnen.
Nå er det bare for meg å finne ut hva jeg skal ha i salaten![]()
Går mye i Scooby Doo her og. Syns ikke akkurat det er så mye læring i det, men hsn trenger vel litt tv noen ganger uten å måtte tenke for mye, minin min ogDet går hele tiden på Bomerang
Jeg har noen kyllingfileer med blåmuggost under skinnet i en ildfast form, og noen poteter og søtpotet kuttet i strimler på en langpanne med masse krydder og gode oljerHva har du i ovnen da?![]()
Ble åtte ting igjen på lista. Tok en runde uten gubben til slutt men minste i bære selen og han begynte å hylskrike, så jeg ble litt små svettDu fikk tak i alt du skulle ha?
De trenger ikke å lære noe hele tiden da...Går mye i Scooby Doo her og. Syns ikke akkurat det er så mye læring i det, men hsn trenger vel litt tv noen ganger uten å måtte tenke for mye, minin min og![]()
Det syns jeg du skal gjøre.
Og ommøblere stuen, det gjorde jeg også noen få timer før riene med frøkna startet![]()
Vel, det skader ikke å prøve
Har ikke så mange ommøbleringsmuligheter her..så får nøye meg med å gomle bolle ikveld![]()
Gjør jo ikke det![]()
Håper virkelig han kommer snart..
Flere som har merket det jaSkulle til å skrive det samme
På cubusKult, hvor da?![]()
Var her forrige uke ogsåÅåh...så herlig å komme "hjem"![]()
Må gå i trapper daJa, det må jeg si..![]()