Ok, bra det dahar du lagd fødselsplan eller tar du det litt mer som det kommer?
Tar det som det kommer... Vet jo ikke hvordan noe blir likevel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, bra det dahar du lagd fødselsplan eller tar du det litt mer som det kommer?
Sånn tenker jeg og! Og så har man jo behjelpelige jordmødre rundt seg såTar det som det kommer... Vet jo ikke hvordan noe blir likevel![]()
Det betyr at meg må passe på å spise det mens jeg er her, for nå blir det et år til neste gang. Men skal kose meg med baby i mellomtida, så det får gå bra![]()
MøsbrømlefseSpise hva da?
Jada det er vist det, men men det er gjort og nå kommer vel snart lillebror Hehe![]()
Møsbrømlefse![]()
Sånn tenker jeg og! Og så har man jo behjelpelige jordmødre rundt seg såGår så bra så
![]()
Når som helst nå!![]()
Nei, jeg er andregabgs og tenker fortsatt litt sånn. Ingen fødsler er like, og man vet ikke hvordan det blir uansett. Bare å slappe av å tenke at det går braJa, regner med å få den infoen som trengs når jeg kommer der
Vanskelig å forberede noe eller planlegge syns jeg...ikke har jeg vært med på det før heller, så vet ikke helt hva som er i vente![]()
Men ikke smakt?Har hørt om d faktisk!
God kveld alle sammenJeg har blitt mamma i dag
Ballongen hadde liten effekt på meg gitt, så vannet ble tatt kl 11 i formiddag. Tok seg fortsatt ikke opp noe særlig så ble satt på drypp.
2 timer etter drypp hadde jeg brått gått fra 3 til 9 cm, og begynte å kjenne pressetrang. Under en time etter på ble lille frøkna vår fødtsuperlykkelig mamma og veldig sliten...
Hun kom til verden 23.07 kl 1440, 2870 g og 47 cm lang.
Gratulerer så masseGod kveld alle sammenJeg har blitt mamma i dag
Ballongen hadde liten effekt på meg gitt, så vannet ble tatt kl 11 i formiddag. Tok seg fortsatt ikke opp noe særlig så ble satt på drypp.
2 timer etter drypp hadde jeg brått gått fra 3 til 9 cm, og begynte å kjenne pressetrang. Under en time etter på ble lille frøkna vår fødtsuperlykkelig mamma og veldig sliten...
Nei, jeg er andregabgs og tenker fortsatt litt sånn. Ingen fødsler er like, og man vet ikke hvordan det blir uansett. Bare å slappe av å tenke at det går bra![]()
Gratulerer så mye med en liten prinsesse!God kveld alle sammenJeg har blitt mamma i dag
Jeg er jo i kategori 40-50 til neste år40 er vel greit men å være i kategori 40-50 høres fælt ut
Jeg kommer rett etter deg![]()
God kveld alle sammenJeg har blitt mamma i dag
Jeg er jo i kategori 40-50 til neste årgrøss!
Har du ikke utstyrt han med det?!Haha Tja det kan jo bli spennende å se, det er jo ikke sikkert han har fått utdelt kart og kompass![]()
Hihi...ja "bare" 39Men da er du jo bare 39 nå da!![]()