Aldri sett eller hørt omVis vedlegget 127475
Sånn ser den utsausen som er inni er varm og smaker nesten som brunost. Vet ikke hva det er laget av. Mulig den bare er vanlig her i distriktet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aldri sett eller hørt omVis vedlegget 127475
Sånn ser den utsausen som er inni er varm og smaker nesten som brunost. Vet ikke hva det er laget av. Mulig den bare er vanlig her i distriktet
Håper det snur snartJa, det er innmari kjedelig når det er iver tid liksom! Og enda har nå bare jeg vært her i halvannen uke.
Må nesten prøve daD var ganske gøy!![]()
Vi har startet om igjen da, så har ei på 6,5 år og ei på 4 mnd![]()
I forhold til mange andre her inne....joooo![]()
Reiser hjem på søndag daHåper det snur snart![]()
Nei, jeg tror kanskje den har sitt opphav i Saltdal litt utenfor Bodø. Så mulig den bare er vanlig her oppe. Men den er GOD!Aldri sett eller hørt om![]()
Godt dere er uviten om hva dere går glipp avHar ikke jeg hørt om heller :-o
God kveld i stovaGod kveld
Deilig å pakke alene vil jeg troHei og hopp :-D
I dag har vi pakket og pakket og pakket og pakket :-o
Bilen er så og si klar, mangler bare det vi trenger til i morgen som toalettsaker og medisiner til frøkna.
Skal ei natt på hytta til svigerfar før båten til Danmark lørdag morgen :-D
Så vi har måttet pakke i to omganger; det meste til Danmark men også noe til hytta. Så slipper vi å dra alt ut av bilen for ei natt ;-)
Ungene har vært 2.5 time hos venner, det var deilig å få pakke i rod og fred![]()
Hva har dere gjort i dag?
Ikke hørt noeHar m &m fått baby?
Flott, kanskje han finner utgangenHehe han driver hvertfall å herjer godt inni magen nå![]()
Blir 40 neste år!!Hvor gammel er du da?
Ung og sprek enda med andre ordBlir 40 neste år!!![]()