Hihi, det er jo kjekt ;-)Er best dekning i annekset å der sover vi ; )
Det visste jeg ikke fra før![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, det er jo kjekt ;-)Er best dekning i annekset å der sover vi ; )
Det visste jeg ikke fra før![]()
Hvilken bok?Lurer på om jeg skal lese ei bok
Uff stakkar ! Det er ikke no særligHan har fått omgangssyke, kikke lurt å kjøre langt da![]()
Begynne på en ny?Lurer på om jeg skal lese ei bok
Haha.. stakkars mannen daSambo er født på overtid. For sein og treig med allt annet i livet og![]()
Helt korrektSpørs hvilket tau du har![]()
![]()
Hans egen feil han ikke kom dørHaha.. stakkars mannen da![]()
Så flink!!! Klarer ikke legge en enkelt farge engang jegKveldens tidsfordriv :-D
Vis vedlegget 127396
Kos dereHer har jeg gått glipp av mye skravling, ser jegDagene har gått med til å sove, spise og jobbe. Nå tar jeg meg noen fridager på hytta, uten dekning og strøm.
Takk :-DSå flink!!! Klarer ikke legge en enkelt farge engang jeg![]()
Her må huset ryddes HELT før vi skal prøve å ta en tur på hyttaHei alle sammen! Får ikke skravla mye idag, men håper å få tid til litt i kveld. Skal på handletur og besøk og sånn.og kose meg med familien♥ Hva er deres planer?
Time klokka ni, og ikke hjem uten baby, så hun er på sykehuset, jaHvor er m&m?????
Håper Sykehuset![]()
Takk det skal jeg![]()
God morgeningen tegn enda ?
Kos deg på hyttaHer har jeg gått glipp av mye skravling, ser jegDagene har gått med til å sove, spise og jobbe. Nå tar jeg meg noen fridager på hytta, uten dekning og strøm.
God morgen og god turGod morgensnart reise, men først så må vi ha litt frokost
![]()
God morgen søtaGod morgen alle![]()