Skravletråd Juli.

Sov lenge i dag (1030), men var nok fordi jeg lå våken et par timer på morgenkvisten og brukte lang tid på å sovne i går kveld fordi jeg lå og kjente etter murringer:p haha
Snart tid for kontroll hos jordmor nå, så blir spennende å se hva som skjer :)

Jordmor idag? Hold oss oppdatert! ;)

vanlig berg o dalbane? Der er da vel ikke noen annen berg og dalbane? I hunderfossen? Vi så ikke på slikt sist da, med en på fire og ei på to var det liksom ikke tema.

Il tempo gigante berg og dalbane. Mener de har hatt den i noen år, men at de oppgraderte den nå.

Det klarer du fint med en liten innsats:D

Ja, jeg jobber på! Men er alene med begge barna frem til foreldrene mine er ferdig på jobb, og så skal vi bort i ettermiddag/kveld. Blir litt for lite tid, syns jeg.

Men nå er storesøster flink jente og leker med lillesøster da :)

Sov lenge i dag (1030), men var nok fordi jeg lå våken et par timer på morgenkvisten og brukte lang tid på å sovne i går kveld fordi jeg lå og kjente etter murringer:p haha
Snart tid for kontroll hos jordmor nå, så blir spennende å se hva som skjer :)

Lykke til :) Idag du skal på kontroll?

Den kom vel i fjor gjorde den ikke? :)
Før det har vel eneste il tempo gigante vært bilen, men ingen berg og dalbane.
I fjor var jeg der ikke, og den kom nok i fjor ja, ikke utenkelig det.

Il tempo gigante berg og dalbane. Mener de har hatt den i noen år, men at de oppgraderte den nå.
Jeg vet ikke sikkert, men den var ny i fjor, det er det eneste jeg har brakt på det rene.

Har ikke sett noe berg og dalbane der før, men vi har altså ikke sett etter heller, bare vært der med småbarn

God dag :) hvordan ser dagen ut hos dere ? :) her er det grått og trist og regnvær !

Skal ut å gå tur senere, og ut å spise med mannen :)

Da var jeg ferdig på kontroll og jordmor syntes det var litt liten tilvekst siden sist så hun ringte og maste på sykehuset:p

Kontroll i morgen tidlig kl 0900 :D

Back
Topp