Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva skal dere idag?Å der våknet Gutta Boys. Nå skulle de lese litt før vi spiser
Det klarer du fint med en liten innsatsHva skjer her inne da? Jeg bør skravle 100 innlegg idag for å ha en sjangs på bilstolen.
Haha. Syns jeg selv passer bedre til vekt enn skorpion da, så gjør ikke meg noeWhaaaat?! De kan jo ikke bare gjøre sånn
Da er jeg jo plutselig ikke kreps lenger selv dafy!
Haha. Syns jeg selv passer bedre til vekt enn skorpion da, så gjør ikke meg noe![]()
Nå kan vi velge selvSøren.. Vil ikke bytte til tvilling
Later som om jeg aldri leste den artikkelen heller... Lalalallaaaaa![]()
Nå kan vi velge selvhaha.
Bryr meg vel egentlig ikke i det hele tatt da![]()
God formiddag en regntung dag
Vi er på vei til lekeland!
Whaaaat?! De kan jo ikke bare gjøre sånn
Da er jeg jo plutselig ikke kreps lenger selv dafy!
Jeg er og blir Vær uansett hvordan du vrir og vender på detHaha. Syns jeg selv passer bedre til vekt enn skorpion da, så gjør ikke meg noe![]()
vanlig berg o dalbane? Der er da vel ikke noen annen berg og dalbane? I hunderfossen? Vi så ikke på slikt sist da, med en på fire og ei på to var det liksom ikke tema.Men de har jo hatt den "vanlige" i noen år nå?
Er litt snurt siden begge lekelandene her i området er lagt nedGod formiddag en regntung dag
Jeg er og blir Vær uansett hvordan du vrir og vender på det![]()
Jeg er og blir Vær uansett hvordan du vrir og vender på det![]()
vanlig berg o dalbane? Der er da vel ikke noen annen berg og dalbane? I hunderfossen? Vi så ikke på slikt sist da, med en på fire og ei på to var det liksom ikke tema.
Jeg også. Skjer innimellom. Ikke ofte
Regn her i dag og, så bra jeg fikk ferdig verandaen i gårGod formiddag en regntung dag
Lykke til pã kontrollSov lenge i dag (1030), men var nok fordi jeg lå våken et par timer på morgenkvisten og brukte lang tid på å sovne i går kveld fordi jeg lå og kjente etter murringerhaha
Snart tid for kontroll hos jordmor nå, så blir spennende å se hva som skjer![]()