Skravletråd Juli.

Du har vel ikke akkurat noen kropp som er komfortabel med trebenker akkurat nå:P

Har generelt sett ikke det ellers heller vil jeg si, men ikke noe bedre i denne "tilstanden" nei:p haha

Ungene sier de har hatt det kjempefint.

Mannen har tatt Berg og dalbane, eventyrskipet og rafting. Jeg som liker slikt fikk ikke... Ikke for gravide.

Maten ble som mannen bestemte da ikke noe var forberedt, brød

Ellers hadde vi jo ikke begynt å dekke bordet enda, tenker jeg...
Burde nesten hatt redusert pris for gravide...

Ungene sier de har hatt det kjempefint.

Mannen har tatt Berg og dalbane, eventyrskipet og rafting. Jeg som liker slikt fikk ikke... Ikke for gravide.

Maten ble som mannen bestemte da ikke noe var forberedt, brød

Ellers hadde vi jo ikke begynt å dekke bordet enda, tenker jeg...

Bra de har kost seg da:)
du får ta det igjen neste sommer ;)

Bedre med brød enn ingenting da ihvertfall, men får håpe dere får i dere litt mer ordentlig middag i morgen:)

Godt det ikke er det vanlige møbelet dere sitter på:P
Hehe. Mye bedre med sofaen her hjemme:)

Bursdagsfeiringen var ved båten deres da, så vi satt på brygga siden det var så deilig å sitte ute:D

Sånn sett er de veldig greie på lekeland.
På de vi har vært på betaler man kun for barna
Mm, det er mer fornuftig det.

Nå er det jo sikkert noen relativt store folk som går i hunderfossen for å kjøre Berg og dalbane eller noe sånn, men 99% av de voksne, som dog ikke defineres av cm som alt annet i hunderfossen, men alder, er der i rollen som foreldre. Vi følger, hjelper, er med dersom barnet er under cm grensa for å kunne gjøre det alene. Vi er der ikke for oss selv, vi er der for ungene.

Bra de har kost seg da:)
du får ta det igjen neste sommer ;)

Bedre med brød enn ingenting da ihvertfall, men får håpe dere får i dere litt mer ordentlig middag i morgen:)
Vi får satse på det. Enten spiser vi hos svigerfar, eller så får vi lage oss mat her selv, evt til svigermor også, hun skal på jobb. Og er deretter opptatt fra seks. Så vi får se

Om vi drar dit neste sommer vet jeg ikke, jeg vurderer sterkt å få mannen med på å reise mer BORT enn dette, i alle fall dersom svigermor også skal besøke oss i ferien.

Back
Topp