Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koselig at du titter innom
Hvor har du funnet bordet??
Veldig. Vi har litt mer i august også. Siste uken i augHåper du har hatt en fin sommer.
Her går det fint![]()
Deilig med fortsatt ferie da![]()
Har ikke fått bordet enda..det tar en stund...men tok bilder i butikken...
Det er helt perfekt i mine øyne
Vis vedlegget 127039 Vis vedlegget 127040
Hihi....godt du også har bestemt deg for detJa, der sjekker de jo for åpning og alt fikk jeg beskjed om..
Men ja, hadde tenkt å føde lenge før den tid![]()
Du kan jo ikke gå inn i en fødsel totalt utslittJada. Ferdig nå, så nå skal jeg dusje tenkte jeg![]()
Er hun litt skeptisk?Vi gjør som best vi kan, med lillesøster som egentlig ikke vil noe, men storebror får prøvd mye i alle fall
Hihi....godt du også har bestemt deg for det![]()
Gleder meg til middag, vi skal ha lasange i dag.
Hva skal dere ha?
Joda, man blir sikkert vant til det. Nå har ikke jeg blitt sjekka i det hele tatt mens jeg har vært gravid da, og ser ikke poenget med å gjøre det unødvendighehe
Kunne ta hele 8-10uker. Er belgisk og de har visst ferie på fabrikken i aug.Så stilig!! Når får du d? D blir nok kjempebra hjemme hos dere![]()
Her hadde vi ovnsbakt laks med fullkornsris, wokgrønnsaker og rømme.Gleder meg til middag, vi skal ha lasange i dag.
Hva skal dere ha?
Vi hadde pølselapskausGleder meg til middag, vi skal ha lasange i dag.
Hva skal dere ha?
Gleder meg til middag, vi skal ha lasange i dag.
Hva skal dere ha?
Synes det er supert jrgUff så kjedelig da!
Du kan jo ikke gå inn i en fødsel totalt utslitt![]()
Enig der... Vil heller ikke bli sjekka om jeg ikke må. Har blitt sjekka EN gang der iløpet av svangerskapet..og da var jeg helt uforberedt. Syntes ikke noe om det i det hele tatt..liker å være forberedt![]()