Skravletråd Juli.

Hunderfossen er litt sånn ser "bare se på" for meg. Il tempo ekstra gigante, ikke for gravide. Eventyrskipet, ikke for gravide. Raftingen, det fant jeg aldri ut. Kom ikke nært nok. Lillesøster tørr nemlig ikke. Det er derved faren, som ikke liker slike ting, som må følge storebror på alt, mens jeg og lillesøster passer sekker og sånn. Nå fant vi oss tråtraktor mens vi venter på dem som tar Eventyrskipet.

Ble sjekka oppi der hver 2-3 dag i 2 uker før fødsel. Og på de 48t før hun kom var det nok 10ganger. Ble så vandt til det :p

Joda, man blir sikkert vant til det. Nå har ikke jeg blitt sjekka i det hele tatt mens jeg har vært gravid da, og ser ikke poenget med å gjøre det unødvendig:p hehe

Bra mini har det fint da ihvertfall:)
Kommer vel uansett stripping eller ei:p hehe
Spent på hva min jordmor sier i morgen. Vet ikke helt om jeg ønsker stripping egentlig, og hun har vel ikke nevnt noe om tidligere at hun gjør det heller, men er jo spennende med siste kontroll før overtidskontroll på sykehuset da:) hehe

Ja, han har det bra inni der, så da roa jeg meg LITT ihvertfall...
Nei, har aldri blitt informert om boe stripping før jeg heller, så.. Var like greit å bare slippe å ta stilling til om jeg ville eller ei :p
De sjekker jo og styrer på på overtidskontrollen uansett regner jeg med. :)

Hunderfossen er litt sånn ser "bare se på" for meg. Il tempo ekstra gigante, ikke for gravide. Eventyrskipet, ikke for gravide. Raftingen, det fant jeg aldri ut. Kom ikke nært nok. Lillesøster tørr nemlig ikke. Det er derved faren, som ikke liker slike ting, som må følge storebror på alt, mens jeg og lillesøster passer sekker og sånn. Nå fant vi oss tråtraktor mens vi venter på dem som tar Eventyrskipet.
Håper dere koser dere masse:D

Ææææææ. Har ikke mer enn vendt meg til å ha ett spebarn i hus. Før Vesla kommer å informerer stolt om at hun har en løs tann!!! Ææææææ hun blir alt for fort stor!!!!
Sånn er det her og. Men min baby er litt eldre, så han har begynt å få. Så når 4 åringen mistet første tann forrige mnd ville han ikke gi den til tannfeen for lillebroren kunne jo bare arve den:o

Kan jo kjøre Traktorene og hilse på Ståle;)

Sliten i føttene mine:p
Er bedt bort til kl 1700, men siden samboer jobber til 16 og ikke har kommet hjem enda så rekker vi ikke det.
Jeg kom nettopp ut av dusjen, og har egentlig ikke lyst til å kle på meg igjen men bare slækken på sofaen.
Skulle gått tur med vofsen og siden han ikke har vært på do i dag...jaja, kommer oss vel avgårde på et tidspunkt:D

Back
Topp