Det skal vi.
Gikk fint, mest tungt for mamma tror jeg
Er det faren din som er gått bort?
Ja, det kan jeg tenke meg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal vi.
Gikk fint, mest tungt for mamma tror jeg
Ja han døde for to år siden å mamma skal selge husetEr det faren din som er gått bort?
Ja, det kan jeg tenke meg.
Er ho ikke så ille det er fare forbjef flytter ut eller noe. Og mini har det jo braFamilievernkontoret![]()
Med mann?Kommer tilbake på lørdag![]()
Må ikke være det for å gå dit heller.Er ho ikke så ille det er fare forbjef flytter ut eller noe. Og mini har det jo bra
Med mann?
Hvorfor frem og tilbake? Er jo langt og reise
Ja han døde for to år siden å mamma skal selge huset
Det er det ja. Mye vi må kvitte oss med.Ok. Er nok tungt å skulle rydde huset da.
Det er det ja. Mye vi må kvitte oss med.
Tror nok det jaDet blir vel sånn.
Hvor skal dere?Ja vi må nok opp tidlig, og så var det snakk om å overnatte ei natt på Hamar eller noe sånt, så vi får se hva vi finner utGleder meg bare til å se solen
![]()
Hvor skal dere?
Får stikke innom meg en tur da hvis dere skal overnatte ;-)
Jepp det gjør jeg. ;-)Skal til Halden og sverige og litt sånnBor du på Hamar ?
![]()
Jepp det gjør jeg. ;-)
Kos dere på tur :-D
Det var litt lite, jaGod morgen
3 t søvn var litt lite.
God morgen. Tidlig morgen her i dag...
God morgen
3 t søvn var litt lite.
Nå er det altså morgen her også, og ikke skravlemorgen som jeg pleier å ha, så snart mannen er ferdig på badet er det min tur, og deretter vekker vi ungene og spiser før vi drar.
Nei neiMen hele utseende hans....liker ikke og har aldri likthaha
God tur, kjør forsiktig.Nå er det altså morgen her også, og ikke skravlemorgen som jeg pleier å ha, så snart mannen er ferdig på badet er det min tur, og deretter vekker vi ungene og spiser før vi drar.
Det var det. Skjønner ikke hvorfor jeg våkner så tidligDet var litt lite, ja