Skravletråd Juli.

Da er 4. vaskemaskin for dagen satt i gang.
Riktignok med en timedelay på 8 time for at den ikke skal gå i natt, men det har blitt mye klær i dag :P

Usikker på hvilken film det er? :confused:
Så på Brudens far, men nettopp ferdig nå så da blir det vel senga.

35 minutter igjen til termin:p hehe
Begynner å bli utålmodig:rolleyes:
Såpass ja, da kan jeg skjønne du er utålmodig!!

Hoover var med å grunnlegge FBI, og den av de første og som trodde på nytten av å ha et fingeravtrykk-system for å ta kriminelle, om jeg har skjønt det riktig:) Dicaprio gjør jo såklart en strålende jobb i portretteringa av en ganske så spesiell mann! :)

Såpass ja, da kan jeg skjønne du er utålmodig!!

Hoover var med å grunnlegge FBI, og den av de første og som trodde på nytten av å ha et fingeravtrykk-system for å ta kriminelle, om jeg har skjønt det riktig:) Dicaprio gjør jo såklart en strålende jobb i portretteringa av en ganske så spesiell mann! :)

På tide med baby nå ja. Ikke mange minuttene igjen til termin :p

Tror ikke jeg har sett den. Aldri vært veldig Dicaprio fan heller da:p hehe

På tide med baby nå ja. Ikke mange minuttene igjen til termin :p

Tror ikke jeg har sett den. Aldri vært veldig Dicaprio fan heller da:p hehe
Ikke??:O Syns han er rett og slett genial skuespiller! Måten han tolker og skaper karakterer på..virkelig en skuespiller av ypperste klasse, spør du meg:)
Lykke til med fødsel, om det skjer før vi snakkes:) Nå er det natta på meg:)

Jeg vil ikke ha kombi av to grunner
1. På vaskedagen vil jeg ha mulighet til å vaske og tørke samtidig
2. Dersom en ryker, ryker begge
Har ikke plass til en av hver jeg, så derfor ble det slik. Bruker tørk kun til sengetøy og undertøy da, men har liten plass til å henge opp resten. Bortsett fra når jeg kan henge ute da. Kanskje jeg skal vaske litt i morgen ja...hm...

Back
Topp