Håper du får en fin nattNå er det natten her. Sov godt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du får en fin nattNå er det natten her. Sov godt![]()
Får du tørket alt da?Da er 4. vaskemaskin for dagen satt i gang.
Riktignok med en timedelay på 8 time for at den ikke skal gå i natt, men det har blitt mye klær i dag![]()
Sov godtNå er det natten her. Sov godt![]()
Såpass ja, da kan jeg skjønne du er utålmodig!!Usikker på hvilken film det er?
Så på Brudens far, men nettopp ferdig nå så da blir det vel senga.
35 minutter igjen til terminhehe
Begynner å bli utålmodig![]()
Guri, det var jo endelDa er 4. vaskemaskin for dagen satt i gang.
Riktignok med en timedelay på 8 time for at den ikke skal gå i natt, men det har blitt mye klær i dag![]()
Og jeg som har utsatt klesvasken i hele dag. Nå gidder jeg ikke, senga snartDa er 4. vaskemaskin for dagen satt i gang.
Blir spennende!Natta, spent på om det skjer noe med de to fødeklare i natt
De to første var tørketrommelmat.Får du tørket alt da?![]()
Såpass ja, da kan jeg skjønne du er utålmodig!!
Hoover var med å grunnlegge FBI, og den av de første og som trodde på nytten av å ha et fingeravtrykk-system for å ta kriminelle, om jeg har skjønt det riktigDicaprio gjør jo såklart en strålende jobb i portretteringa av en ganske så spesiell mann!
![]()
Har utsatt det veldig lenge.Og jeg som har utsatt klesvasken i hele dag. Nå gidder jeg ikke, senga snart![]()
Jeg har utsatt det litt for lenge.Guri, det var jo endel
Fått vasket meg helt tom mens gutta var borte, jeg![]()
OkDe to første var tørketrommelmat.
Den jeg tok ut nå hang jeg opp...
Jeg vil ikke ha kombi av to grunnerOkJeg har jo kombimaskin da, så tørketrommelmat her blir brått en halv dag med vask...hehe
Ikke??:O Syns han er rett og slett genial skuespiller! Måten han tolker og skaper karakterer på..virkelig en skuespiller av ypperste klasse, spør du megPå tide med baby nå ja. Ikke mange minuttene igjen til termin
Tror ikke jeg har sett den. Aldri vært veldig Dicaprio fan heller dahehe
Godt å endelig få det unna da!Har utsatt det veldig lenge.
Det er derfor det er så mye nå![]()
Natti natt og som godt.God natt alle sammen
Håper for Guds skyld barna sover lenge i morgen![]()
Hvilken film snakker du om?Ikke??:O Syns han er rett og slett genial skuespiller! Måten han tolker og skaper karakterer på..virkelig en skuespiller av ypperste klasse, spør du meg
Lykke til med fødsel, om det skjer før vi snakkesNå er det natta på meg
![]()
Har ikke plass til en av hver jeg, så derfor ble det slik. Bruker tørk kun til sengetøy og undertøy da, men har liten plass til å henge opp resten. Bortsett fra når jeg kan henge ute da. Kanskje jeg skal vaske litt i morgen ja...hm...Jeg vil ikke ha kombi av to grunner
1. På vaskedagen vil jeg ha mulighet til å vaske og tørke samtidig
2. Dersom en ryker, ryker begge