Haha..så artigHaha samme navn som min
Vi tenkte jo å vente til neste år å kjøpe, så da blir d kanskje til høsten da, evt på nyåret![]()
Håper dere finner en flott bil når den tid kommer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha..så artigHaha samme navn som min
Vi tenkte jo å vente til neste år å kjøpe, så da blir d kanskje til høsten da, evt på nyåret![]()
Avokado, sjalottløk, hvitløk, koriander før (ristede og knust), tomat (flådd og uten frø) og sitron/limeHva slenger dere i når dere skal lage guacamole?![]()
Vanlige tomatbønner?Vi har ris,tomatbønner,kjøttdeig,salat,ost,dressing,rømme ++![]()
Indrefile er jo namnam og![]()
Uuups..kjøpte visst en pose smash også i butikken![]()
![]()
Han har jobbet ute, og blant annet vært en tur på fyllingen og kjøpt ny gressklipperNei og nei :-(
Så typisk :-(
Hvor er mannen?
Hjelpes, du er gæærn!!Uuups..kjøpte visst en pose smash også i butikken![]()
![]()
Ja da har jo han også gjort en jobb i dag.Han har jobbet ute, og blant annet vært en tur på fyllingen og kjøpt ny gressklipper
Hvor lang tur er det?Vi kjører på ferie i natt, vet ikke hva som er planlagt i morgen. Mannen tar nattoget nedover igjen i morgen![]()
Nei det må det ikke.Ja da har jo han også gjort en jobb i dag.
Hvem kommer på besøk?
Må det være strøkent?
Jepp, hadde vel knapt overlevdNei hvem hadde gjort det![]()
Kjedeligste mnd ever![]()
Hjelpes, du er gæærn!!
Også på en lørdag!!![]()
Vanlige tomatbønner?
Har dere prøvd texmexbønnene til Rema 1000? De er gode til taco ;-)
Naaam!Jeg sitter og fantaserer om posen mer snop i skapet...
Man kan huske mye fra man er 5 daSå bra da! Flere som mener eldste ikke kommer til å huske turen til DisneyWorld når hun var 5 år, men hun hadde d fantastisk når hun var der, så d var såååå verdt d!
Jeg bruker kun avocado, hvitløk, salt, pepper og sitronsaft. Enkelt og veldig godt!![]()
Jeg holdt på å smelle i gulvetToalett, dusjkabinett, badetomsinnredning
Bruker rømme kun til taco jeg..eneste det duger til
Hva annet hat du i guacamolen? Har aldri laga det før jeg![]()