Bedre det enn en stille mannGreit med en mann som er glad i å prate da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bedre det enn en stille mannGreit med en mann som er glad i å prate da![]()
Jepp, slik er det her ogsåBygd er greit. Alle kjenner alle her stort sett. Er det slik hos dere?
Ja!! Vet ikke hvor mange flere negative jeg takler nå. Sykt å tenke på at vi var prøvere sammen, og nå skal du snart føde![]()
Hjemmelaget, med kjøttdeig ost og saus for min del, sikkert mais, sopp, løk og paprika og det som måtte være til mannen/svigermorHva slags pizza blir det da?
Her vurderer jeg kinamat siden samboer dro til en kompis for å grille og jeg ikke orket å bli med![]()
Takk for babystøvetJa, helt utrolig hvor den tiden har blitt av. Skjønner godt at du blir lei de stygge hvite testene på denne tiden, så prøver alt jeg kan å sende over litt babystøv til deg♡
Selv om jeg syns svangerskapet har gått sakte, så har jo egentlig det siste året gått veldig fortrare greier.
Jeg tenker på å lage det samme. Planen var taco, men det frister ikke noe.Hjemmelaget, med kjøttdeig ost og saus for min del, sikkert mais, sopp, løk og paprika og det som måtte være til mannen/svigermor
Hjemmelaget, med kjøttdeig ost og saus for min del, sikkert mais, sopp, løk og paprika og det som måtte være til mannen/svigermor
Tja, man svarer på mye og deltar i skravletråder.Forstår ikke hvordan dere får tid til å skrive så mye her inne hver dag..... Jeg er jo ganske ny her, og får knapt til 20-30 innlegg hver dag. Går dere på jobb til vanlig? Rekner med mange har ferie nå.....
Ja bare å henge seg på :-DOk, da har du vært hjemme en stund.... Ja virker som om dere er en gjeng som har blitt godt kjent. Jeg får bare skravle i vei, så får vel jeg også litt trening etterhvert og litt kjennskap til dere![]()
Ikke jegHvem er gravid her?
Du tuller? NOEN TUSEN?????? Forstår at dette kan en bli hekta påTja, man svarer på mye og deltar i skravletråder.
Noen har aktive terminforum, og er man effektiv når man er innom kommer det fort mange innlegg ;-)
Jeg har to barn og jobb, men akkurat nå ferie.
Men fått noen tusen innlegg i mnd likevel ;-)
Hm...tror det blir chopsuey her, men usikker på om det blir biff eller deluxe. Også må jeg ha et par vårruller![]()
Nei nr 4... Du da?Ja bare å henge seg på :-D
Er det din første?
Til syden med babyDra hvor?
Ja jeg også. Veldig trygt å greit.Jepp, slik er det her ogsåjeg er født og oppvokst her..
Du tuller? NOEN TUSEN?????? Forstår at dette kan en bli hekta på![]()
Taco frister veldig, må jeg si. Det får bli når vi kommer hjem.Jeg tenker på å lage det samme. Planen var taco, men det frister ikke noe.
Taco frister veldig, må jeg si. Det får bli når vi kommer hjem.
Du får sove og lade opp til action i nattSkulle ikke gått an å være så trøtt på denne tiden av døgnet
Og tida går jo så sinnsykt tregt i dag...
Joda bare bra.Og hvordan har jentene i dag?
(Er egentlig opptatt, men sniker meg innom en tur)