Det var da enda godtHar da privatsjåfør
Risikerer ikke livet for 8000 innlegg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var da enda godtHar da privatsjåfør
Ikke stakkars meg damen Therese...
Jeg kjører bil i sol jeg![]()
Nei, da risikerer man å bli våt![]()
Har da privatsjåfør
Hvilke tester bruker du?Vanskelig å holde seg![]()
Jeg bor i Rogaland i ei lita bygd. Du da?Veldig koselig med flere som vil skravle
Hvor bor du?
Ja ser det er her en kan skravle mest....Hehe...jada, jobber 100% til vanlig
Hjelper på å henge her i disse skravletrådene![]()
Jobber som pedagogisk leder i barnehage. Har nå ferie. Du da?Alltid hyggelig med flere skravlere
Hva bedriver du tiden med til vanlig da?![]()
Må jo ha det når det er sommerNoen som har sol, ja![]()
Nei det er det ikke. Tenke jeg skulle sjekke om jeg er immun mot tocsoplasmose(hvet ikke hvordan det staves). Jeg er oppvokst med katt, så rekner med det.....Huff, nei kattedritt er ikke kult som gravid![]()
Må jo ha det når det er sommer![]()
Ligger på sofaen jeg og!Tror taket blåser av her snart
Samboer har vært flink å klippe gresset i dag mens jeg bare ligger på sofaen. Sinnsykt trøtt i dag.
Dere driver med da?![]()
Er hunden fortsatt på ferie?!Javisst.. Og når man ikke har hund som må ut å tømmes engang, er det ihvertfall ikke noe poeng i det![]()
Jeg ogAlt vel! Har feriefeeling og er i feriemodus. Da blir d lite skravling. Har tenkt å nå 2000 innlegg, men vet faktisk ikke om d går altså.
Jeg har troa på deg, men å nyyyyte ferie er viktigstAlt vel! Har feriefeeling og er i feriemodus. Da blir d lite skravling. Har tenkt å nå 2000 innlegg, men vet faktisk ikke om d går altså.
Tar da mine forholdsreglerGodt å høre!![]()
Bor i Vestfold, lita bygdJeg bor i Rogaland i ei lita bygd. Du da?
Tar da mine forholdsregler![]()