Hehe...det skal du ikke se bort ifraKommer sikkert til å besvime av glede i så fall![]()
Har god følelse for deg denne gangen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe...det skal du ikke se bort ifraKommer sikkert til å besvime av glede i så fall![]()
Jeg også, men redd for å håpe for myeHehe...det skal du ikke se bort ifra
Har god følelse for deg denne gangen!
Tusen takkSå spennende! Masse lykke til!![]()
Deilig å være planløs I helgen egentligGod morgen!
Ingen planer idag..
Du da?
Hvor I Sverige? Kan ikke øst og vest og sånnGod morgen!
Her er planene bilkjøring østover mot Sverige i høljeregnet. Der da?
Åh, hurtigruta har jeg lyst til ogsåHei SynnøveSnart frokost her, så skal vi en tur på hurtigruta senere. Småguffent vær da!!
Ha en god lørdag!
God morgen søta
Jeg skal hente gutta!
Du da??![]()
Vi skal ha bursdagsfeiringGod morgen.
Hva er planene for i dag, da?
Bare braOg hvordan har jentene i dag?
(Er egentlig opptatt, men sniker meg innom en tur)
Skal høre om jeg hører ambulanse i morgentidlig jeg da. Om du besvimer av glede altsåKommer sikkert til å besvime av glede i så fall![]()
Det er klart...fallhøyden blir større når man har godfølelse som ikke stemmerJeg også, men redd for å håpe for mye
Hva er vilvite?Vært på vilvite og får nå snart besøk
Fortsatt trøtt så gleder meg til date med sofaen I kveld![]()
Lykke til med bursdagVi skal ha bursdagsfeiring![]()
Krysser fingrene. Men klarer du vente til i morgen? Jeg testet både 7-8-9 og 10 dpo. Fortsatte etter positiv og i grunn. Trodde ikke på detJeg også, men redd for å håpe for mye
Det er det, flisgulv f.eks. .Skal høre om jeg hører ambulanse i morgentidlig jeg da. Om du besvimer av glede altsåmye du kan dunke deg på inne på et bad
![]()
Takk for detLykke til med bursdag![]()
Toalett, dusjkabinett, badetomsinnredningDet er det, flisgulv f.eks. .
Da kommer du vel og besøker meg på sykehuset?Skal høre om jeg hører ambulanse i morgentidlig jeg da. Om du besvimer av glede altsåmye du kan dunke deg på inne på et bad
![]()
Mistenker at det bare er pergohormoner som tuller med megDet er klart...fallhøyden blir større når man har godfølelse som ikke stemmer![]()
Testet i går. Da var den negativKrysser fingrene. Men klarer du vente til i morgen? Jeg testet både 7-8-9 og 10 dpo. Fortsatte etter positiv og i grunn. Trodde ikke på det![]()