I morgen får vi svigers på besøk og da skal vi overraske dem med at jeg har en liten spire i magen...![]()
Så koselig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I morgen får vi svigers på besøk og da skal vi overraske dem med at jeg har en liten spire i magen...![]()
Har ofte det problemet vi ogÅååh! Forbannade naboer som har fest igjen..
Tusen takkOoh, gratulerer med spire
Hvor langt på vei er du?
Så det...
Han gruer seg til fødselhaha!
Åååh! Forbannade naboer som har fest igjen..
Jeg fødte på en lørdagSamboer sa så fint her istad at det er jo ingen som føder i helgahaha
Så jeg syns jo jeg skal motbevise det![]()
Sā koselig da. Her var det hemmelig til uke13Jeg er bare 7+2 i morgen, men ville dele nyheten tidlig![]()
Har ofte det problemet vi og![]()
Ikke bare det daTusen takkJeg er bare 7+2 om en halv time
![]()
Tja, ingen store planer enda. Må se an været.Hva skal dere i morgen?![]()
Å så spennende :-DI morgen får vi svigers på besøk og da skal vi overraske dem med at jeg har en liten spire i magen...![]()
Vi vurderte å holde det hemmelig, men orker ikke prøve å skjule det. Jeg er så svimmel og trøttSā koselig da. Her var det hemmelig til uke13![]()
Det gjør min og tror jeg...uten at han tør si det
Du får gå og kjefte på dem![]()
Jeg fødte på en lørdag![]()
Hehe, han gjør sikkert det
Kjenner jeg gruer meg litt jeg og, men tror han gjør det enda mer
Uhm, neh.. Da må jeg jo stå opp igjen og gå over i naboblokka![]()
Jeg har en som blir 2 i septemberIkke bare det da
Har du noen fra før eller?
Gleder meg jeg
Du får sende mannen dahehe
Jeg har en som blir 2 i septemberHar du noen fra før?
![]()
Ja søsteren til mannen har tre, men de er ganske store. Også har vi en som blir 2 i septemberÅ så spennende :-D
Har de barnebarn fra før?
Gjør detHaha, ja om det blir for ille så... Evt ringe polisen bare for gøy![]()
Ja da er det jo ikke nytt for dem. Men deilig når de vil bli glade da :-DJa søsteren til mannen har tre, men de er ganske store. Også har vi en som blir 2 i septemberVet de kommer til å få sjokk og danse av glede så det blir moro å fortelle det.