Nei er latterlig lite på tv om sommeren..:-(Da slenger jeg meg påFinner ikke noe spennende på tv i kveld...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei er latterlig lite på tv om sommeren..:-(Da slenger jeg meg påFinner ikke noe spennende på tv i kveld...
Skyfri himmel og sol..fortsatt skyfri, men endel mørkereJeg er på østlandet. I dag har det vært strålende:-D
Nå har det skyet over :-(
Hos deg?
Ha bursdagsselskapHva skal dere i morgen?![]()
Ca ingenting faktisk!Nei er latterlig lite på tv om sommeren..:-(
Hvem har bursdag?Ha bursdagsselskap
Ja det mener du nokJaja...kan godt regne når vi kjører bil![]()
I morgen får vi svigers på besøk og da skal vi overraske dem med at jeg har en liten spire i magen...S l a p p e a v![]()
Du da?
Kanskje neste blir hvor lite du kan skrive :-oTror det er begrenset hvor mye høyere jeg kan gå enn 8000 altså![]()
Hvor langt er du på vei?I morgen får vi svigers på besøk og da skal vi overraske dem med at jeg har en liten spire i magen...![]()
Hvorfor syns han det da?Gubben her synes mini skal vente til søndag med å komme ut![]()
Jeg skal gjøre så godt jeg kan til torsdag iallefall ;-)Noen må jo bli igjen her?!![]()
Min var sikker på jeg kom til å bli den agressive bitchen under fødsel. Han var MEGET positivt overrasket etterpå![]()
Jeg er bare 7+2 i morgen, men ville dele nyheten tidligHvor langt er du på vei?![]()
Hva skal dere i morgen?![]()
Vi skal feire kengubarnetHvem har bursdag?
I morgen får vi svigers på besøk og da skal vi overraske dem med at jeg har en liten spire i magen...![]()
Krysser fingrene for degHåper på å føde
Ellers blir det vel å gjøre rent litt her hjemme og grilling på kvelden![]()