Skravletråd Juli.

God morgen:) her skravles det om alt og ingenting. Rolig nå på morgenkvisten da.
Slutta nesten å drikke pepsi jeg :p
Du skal i dag da?
Så flink du er så klarer å slutte da, det har ikke jeg sjangs til:(

Så flink du er så klarer å slutte da, det har ikke jeg sjangs til:(

Var så dårlig en periode at jeg skulle teste det ut. Så har det bare blitt sånn. Tar et glass innimellom da, mmen samboer er avhengig:o

Var så dårlig en periode at jeg skulle teste det ut. Så har det bare blitt sånn. Tar et glass innimellom da, mmen samboer er avhengig:o
Dete r min samboer også, så jeg har nok blitt smitta derfra. Likte ikke pepsi max før jeg ble sammen med han:p

Det murrer litt nedi der, men ikke noe sånn veldig mye mer enn de siste dagene :p
Men murring er bra:)
Kjenner litt mer trykk over ryggen her faktisk, så håper det er noe som tar seg opp iløpet av dagen:D

Dete r min samboer også, så jeg har nok blitt smitta derfra. Likte ikke pepsi max før jeg ble sammen med han:p
Sånn jeg var og:p haha
Derfor fant jeg ut at jeg skal jo ikke ha noe problem med å slutte egentlig;)

Men murring er bra:)
Kjenner litt mer trykk over ryggen her faktisk, så håper det er noe som tar seg opp iløpet av dagen:D
Krysser fingrene for at det blir fødsel på både deg og Therese i dag!:)

Har mer viljestyrke enn meg du da;)
Var vel fordi jeg var dårlig egentlug. Så var det så mye snakk om at aspartam kunne ha den effekten, så da ble det tesetet ut. Merket ikke noe særlig forskjell da:p

Var vel fordi jeg var dårlig egentlug. Så var det så mye snakk om at aspartam kunne ha den effekten, så da ble det tesetet ut. Merket ikke noe særlig forskjell da:p
Hehe.. Bra det da:)

Til min store overraskelse såg jeg at jeg hadde 1129 innlegg da jeg våknet i sted:D

Hadde 822 da jeg begynte skravlingen i går morges, så må si jeg er overrasket over hvor mye jeg klarte å skravle i går:p

Back
Topp