Får mye på ønskelista hvertfall
Både fc Barcelonadrakt, shorts og strømper, barcelonastasj, pc og tv
Får mye fint?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får mye fint?
Får mye på ønskelista hvertfall
Så snilt av degNei, fant ut at jeg måtte knipe for hennes skyldhehe
Derfor jeg sa han besvimerOioioi! Tror d er noen som blir skikkelig fornøyd da!![]()
Oi, da tror jeg han blir glad, jaFår mye på ønskelista hvertfall
Hihi, så flott daVar vel 17 kg for en uke siden og fornøyd med det. Håper på å ikke miste mer enn halvparten igjen![]()
Neida, gode deIkke dumt![]()
Dagsturer er kjekt det ogIngen store planer
Kan ikke dra langt pga kattungene.. Men blir sikkert noen dagsturer hit og dit![]()
Ja,får ikke bedre vekkerklokke enn det. Selvom den kunne vært noe senere daÅåh...herligste vekkerklokka![]()
Regner med det jaOi, da tror jeg han blir glad, ja
Hihi, så flott daHåpe det går som du ønsker. Her raste jeg ned i vekt og var 50kg etter 2uker:O
Derfor jeg sa han besvimer
Han kommer til å få sjokk tror jeg
God formiddagGod morgen!
Her regner det i dag ;-)
Vi voksne hadde planer om vitensenteret i dag, men storebror vil visst på lekeland![]()
Spørsmålet er bare om vi får med oss noen andre barn nå i ferietider.. Vi orker ikke å fly rundt sammen med ham iallefall![]()
Har du funnet det ut?Lurer på hva vi skal finne på i dag.
Kos deg med malekostenSiden det ikke ble noen fødsel i natt, så får jeg vel male litt til. Kanskje vi blir ferdige med rekkverket i dag så vi kan beise gulvet![]()
Yaaay, Ronja leverKos deg med malekosten![]()
Nei. Kengubarnet har akkurat stått oppHar du funnet det ut?![]()
Æsj, du må være trøtt!:Det er tidlig :O jaja jeg skal vel ikke si noe som våknet kl 03 i natt, fikk sove fra 7.30 til 8.30 da og nå sitter jeg på legekontoretTidlig vakt i dag da regner jeg med?
He he ja jeg synes også detSånne gode sjokk er gøy å se på![]()