Det var veldig smartHva skjer? Har akkurat kommet hjem fra Gardermoen etter å ha levert bagasjen og sjekket inn så vi slipper en time i kø i morgen.
Ingen mennesker, det var SÅ deilig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var veldig smartHva skjer? Har akkurat kommet hjem fra Gardermoen etter å ha levert bagasjen og sjekket inn så vi slipper en time i kø i morgen.
Ingen mennesker, det var SÅ deilig![]()
De er så gode! Smakte dem da vi var på Hadeland sist. Helt knall!Jeg har hatt en fin dag, men også en tankefull en..
Jeg har en gammel tante jeg et så utrolig glad i.
Ting går dessverre fort nedover med henne, og jeg tror ikke jeg kommer til å ha henne så veldig mye lenger.
En av de tingene jeg skulle se etter i dag var en liten ting å gi henne når jeg skal på besøk om litt.
Gikk lenge å så, hva gir man en som skal dø om ikke så lenge?
Svare fant jeg til slutt, noe man kan kose seg med på slutten.
Dette ble det
![]()
![]()
Jeg har hatt en fin dag, men også en tankefull en..
Ting går dessverre fort nedover med henne, og jeg tror ikke jeg kommer til å ha henne så veldig mye lenger.
En av de tingene jeg skulle se etter i dag var en liten ting å gi henne når jeg skal på besøk om litt.
Dette ble det
![]()
![]()
Hun er veldig gammel, og blitt skrøpligere og skrøpligere de siste årene, og nå har hun kreft.De er så gode! Smakte dem da vi var på Hadeland sist. Helt knall!
Da blir nok Tanten din glad. Trist å høre at det går dårlig![]()
Skjønner. Viktig å nyte dagene mens de er derHun er veldig gammel, og blitt skrøpligere og skrøpligere de siste årene, og nå har hun kreft.
Vi har egentlig ventet på det en stund.
Hun har hatt et langt, godt og veldig innholdsrikt liv.
En kvinne som har vært et forbilde for meg.
Prøver ikke være trist nå, heller ta vare på den siste tiden man har.
Trist kan jeg være senere..
Dåner av deg, jeg!Da var det bare å vaske det igjen, men det tar jeg i morgen hvis det regner![]()
For en flott og omtenksom gaveJeg har hatt en fin dag, men også en tankefull en..
Dette ble det
![]()
![]()
Var vel omtrent det samme du sa til meg var det ikkeDåner av deg, jeg!du er høygravid, kvinne!!
Dåner av deg, jeg!du er høygravid, kvinne!!
Klump i halsenHun er veldig gammel, og blitt skrøpligere og skrøpligere de siste årene, og nå har hun kreft.
Vi har egentlig ventet på det en stund.
Hun har hatt et langt, godt og veldig innholdsrikt liv.
En kvinne som har vært et forbilde for meg.
Prøver ikke være trist nå, heller ta vare på den siste tiden man har.
Trist kan jeg være senere..
Ekstra energi, hmmmm...Men det er jo ingen andre som gjør noe, og eneste jeg merker nå er jo at magen er litt større![]()
Akkurat sånn jeg hadde detMen det er jo ingen andre som gjør noe, og eneste jeg merker nå er jo at magen er litt større![]()
Det var nok detVar vel omtrent det samme du sa til meg var det ikke![]()
Heldig du er som har så mye energiMen det er jo ingen andre som gjør noe, og eneste jeg merker nå er jo at magen er litt større![]()
Ser ikke slik ut her inneDet var nok det
Dere går jo på ett eller annet?! Flittigmus er du![]()
Ekstra energi, hmmmm...
Og når i juli var det du sa du hadde tremin![]()
Akkurat sånn jeg hadde detBare å stå på mens man kan
![]()
Det er bare fordi hun skal føde i natt, rien vil sikkert begynne rundt midnattHeldig du er som har så mye energi![]()
Veldig etterlengtet må jeg siHeldig du er som har så mye energi![]()
Har jo vært slik hele helga daDet er bare fordi hun skal føde i natt, rien vil sikkert begynne rundt midnatt![]()
Jeg bar poser hjem fra butikken 4 timer før vannet gikkDeilig med den ekstra energien nå etter så mange måneder uten noe.
Termin til søndag
Må jo det nå ja. Har jo lengtet etter å orke å gjøre noehihi