Men hvorfor huskeliste?Jeg er listeavhengig...
Så her skrives det lister for det meste![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men hvorfor huskeliste?Jeg er listeavhengig...
Så her skrives det lister for det meste![]()
Nei, leverer det når jeg kommer dit så tenkte bare å skrive punkter som er lett å leseSkal du sende det inn før da eller?
Grunnen til at jm ville jeg skulle skrive er pga traumatiske opplevelser fra tidligere og måter jeg kan reagere på i diverse situasjoner og evnt triggere til angstanfall.
Bortsett fra det har jeg ikke planer om å notere så mye, men man vet ikke hvordan man er når man kommer inn neihehe
Bare en måte å finne ut på![]()
Men hvorfor huskeliste?
Aha får håpe det ikke er kjapp fødsel daNei, leverer det når jeg kommer dit så tenkte bare å skrive punkter som er lett å lese![]()
Er vel helt i ekstase vel? HeheTenker og det...at jeg ikke vet hvordan jeg er og tenker når jeg kommer inn derkanskje jeg ikke husker noe av det jeg ønsker/tenker nå..
Blir spennende å se![]()
Skal vel klare å overleve. Samboer vet jo litt han og, så kan jo hende han klarer å passe på litt. Men jeg tror egentlig alt skal gå veldig bra. Er innstilt på det, og er lenge siden sist anfallAha får håpe det ikke er kjapp fødsel da![]()
Nå ligger jeg visst i senga og skal prøve å sove litt.
God natt alle sammen![]()
God nattNå ligger jeg visst i senga og skal prøve å sove litt.
God natt alle sammen![]()
Jeg plages Ja :-oUæh... Det var noe så ille og det der![]()
Jeg plages Ja :-o
Lurer på om jeg får på sko i morgen :-o
Huff men har du noe allergi tabletter eller??Jeg plages Ja :-o
Lurer på om jeg får på sko i morgen :-o
Er verst med de i nakken faktisk. Og det er ikke bare de jeg la ut bilde av, er flere bak ørene og ellers i nakken og.Uff, det såg jammen ikke mye godt ut, nei![]()
Ja jeg tok i morges, så kan vel ikke ta mer nå...Huff men har du noe allergi tabletter eller??
Jeg er nesten våken.. Halvsover på sofaen, så bør vel nesten finne senga...Har alle gått og lagt seg?![]()
Jeg er nesten våken.. Halvsover på sofaen, så bør vel nesten finne senga...![]()
Er verst med de i nakken faktisk. Og det er ikke bare de jeg la ut bilde av, er flere bak ørene og ellers i nakken og.
Ja jeg tok i morges, så kan vel ikke ta mer nå...
Hadde ikke jeg heller før vi dro i skogen uten myggspray med oss :-(Huffameg
Jeg har vært heldig i år og ikke fått noen...![]()