Hjalp for meg å ommøblere stuen![]()
Funka ikke å vaske ned badet her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hjalp for meg å ommøblere stuen![]()
Fødebrev skreiv jeg aldri. Så ikke poenget jeg. Tok det som det kom![]()
Ingen huskelister heller herKommer nok mer til å skrive ned noen stikkord for min egen del... Og huskeliste for gubben![]()
Nei men uff daSkjønner jeg er sliten idag, har oreo kake i kjøleskapet som jeg er SÅ fysen på, men orker ikke gå ned trappa![]()
Når du begynte å sette mål så dampa du lett i fra oss bakJippi, nøyaktig 1.600 på oppdateringen
Æsj, så kjedeligjeg hostet til jeg kastet opp de to siste månedene
Hun skal forbi megNår du begynte å sette mål så dampa du lett i fra oss bak![]()
Uæh... Det var noe så ille og det derJa vi trengte litt tid bare vi to ;-)
Frøkna og pappan var hjemme og koste seg ;-)
40 myggstikk Ja, og de blir svæææære!! :-o
Nå har jeg en dobbel ankel!
Her er de i nakken, flere så tett i tett!!
Vis vedlegget 126058
Har tilogmed på rompa![]()
Hadde det ikke vært for at jeg tok allergimedisiner i morges hadde jeg sett enda verre ut :-o
Ankel:
Aha er det planenHun skal forbi meg![]()
Ja det går jo bare ikke anNei men uff da
Hun truet med det hvertfallAha er det planen![]()
Ha ha god plan detJa det går jo bare ikke an
Men da får jeg ta den til frokost i stedenfor![]()
Fødebrev skreiv jeg aldri. Så ikke poenget jeg. Tok det som det kom![]()
Jeg har ikke fått beskjed om å skrive det, men tenker det kan være greit å skrive ned litt hva jeg ønsker og ikke for min egen del ihvertfall... Vet jo ikke hvordan jeg er når jeg kommer inn der![]()
Ingen huskelister heller her![]()
Hva hadde du fra før?Farget håret mitt jeg. Ble mørkt ja..
Skal du sende det inn før da eller?Grunnen til at jm ville jeg skulle skrive er pga traumatiske opplevelser fra tidligere og måter jeg kan reagere på i diverse situasjoner og evnt triggere til angstanfall.
Bortsett fra det har jeg ikke planer om å notere så mye, men man vet ikke hvordan man er når man kommer inn neihehe
Bare en måte å finne ut på![]()
Skjønner jeg er sliten idag, har oreo kake i kjøleskapet som jeg er SÅ fysen på, men orker ikke gå ned trappa![]()