Du må flytte, søtaEr visst det! Litt langt å reise nå da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du må flytte, søtaEr visst det! Litt langt å reise nå da![]()
Hun sovnet i det sekundet hun ble lagt kl 2045 og våknet kl 0815 med et smilHvordan gikk natta?
Pleier det, men ikke denne.Men får du ikke sovet litt mer i helgen når mannen er hjemme da???
Du må jo være utslitt![]()
Jeg vetNam, nam koldtbord rester pleier å være veldig godt![]()
Ikke mange tenner å gnisseSå bra at d ikke ble gråt og tenners gnissel da![]()
Pakking er kjedelig jaAkkurat fått minste til å sovne, må begynne å finne frem så jeg får pakket før vi skal på ferie. Det er så kjedelig.....
Hva fikk du??Jaå jeg fikk masse fint
Så deiligDa står middagen og putrer.
Blir gryterett i dag.
Hva skal dere ha?
Haha...gikk bra med de ogsåTenkte mer på Ronjas tenner.
Hørtes lurt utPleier det, men ikke denne.
Middagen står og putrer på helt svak varme når, og mannen har tatt med seg ungene ut.
Skal bare spise litt uten å bli avbrutt så legger jeg meg litt under dynen
Har fått sovet en liten time før jeg måtte fortsette med maten.Hørtes lurt ut
Håper du har fått deg en hvil!
Har jeg faktisk aldri gjort selv. Hva ligner det på smaks messig?Har fått sovet en liten time før jeg måtte fortsette med maten.
Nå venter jeg bare på at potetene skal bli ferdige så skal vi spise.
Spent på hva ungene kommer til å si, de har aldri smakt harekjøtt før..
Er ikke helt sikker på hva jeg skal si.Har jeg faktisk aldri gjort selv. Hva ligner det på smaks messig?
Her har gubben skutt hare flere ganger men jeg har sendt det til svigers. Kanskje vi må prøve det selv en gang....Er ikke helt sikker på hva jeg skal si.
Er ganske stramt i smaken.
Har prøvd meg på det et par ganger tidligere, men ble ikke helt vellykket siden kjøttet er ganske seigt.
Det er derfor jeg tok det siste jeg hadde og puttet i en gryte for da kan jeg la det putre lenge for å få det mørt og fint
Snart spise middag, så leke litt med unga, bade de, få de i seng, håpe de sovner fort, så pakke og ryddeHva skal dere i kveld?
Smakte på kjøttet i gryten nå, smakte neste litt som storfekjøtt med litt vilt smak...Her har gubben skutt hare flere ganger men jeg har sendt det til svigers. Kanskje vi må prøve det selv en gang....
Ut og reise?Snart spise middag, så leke litt med unga, bade de, få de i seng, håpe de sovner fort, så pakke og rydde![]()