Er sol her ogsåBikiniiiii? Er det du som har kidnappa sola idag og?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er sol her ogsåBikiniiiii? Er det du som har kidnappa sola idag og?![]()
De kommer med utrolig mange fine kommentarer disse barna.
Du har noe å glede deg til![]()
JeppEss! Er sånn det skal værehehe
![]()
Groundhogg day er litt som en "romantisk" komedie og er tidvis ganske morsom..Ooh, sånt kan jeg like![]()
Er sol her også![]()
Det stemmer det, du jobber i barnehage..Ja, de har utrolig mange gullkorn
Hører mye rart på jobb og...men er nok enda morsommere når det kommer fra din egen lille![]()
Joda er sol ved låve også, men jeg skal sole foran på kroppenEr det ikke sol ved låven?
Her er det ikke mye sol i det hele tatt, men fin temperatur da. Perfekt malevær
Er jo lov å håpe![]()
Så koseligHun vil passe på han hele tiden
Den er strålendeHøres ut som en bra dag!![]()
JeppBikiniiiii? Er det du som har kidnappa sola idag og?![]()
Det er det som er så fint med Storsak, det som gjør dem til stelleveske er stellematten oppi og den kan tas ut.Er det innmari harry å gå med stelleveske når man ikke har baby?Vurderer å ta med min nye storksak stelleveske nemlig! Innmari praktisk reiseveske med god plass og mange rom
![]()
Solen er fin på Romerike ogsåJeppVestfold er stedet om man vil ha sol
![]()
Innmari romslig og fin! Og ingenting som er sp irriterende når man er ute på reise som å ha ei stor veske hvor alt bare samler seg i bunnen liksomDet er det som er så fint med Storsak, det som gjør dem til stelleveske er stellematten oppi og den kan tas ut.
Jeg brukte min som vanlig veske ved flere anledninger får U kom
Bare bruk det du.Innmari romslig og fin! Og ingenting som er sp irriterende når man er ute på reise som å ha ei stor veske hvor alt bare samler seg i bunnen liksomMem denne er jo bare SÅ innmari praktisk med alle lommene i
![]()
Nei, ikke harry i det hele tattEr det innmari harry å gå med stelleveske når man ikke har baby?Vurderer å ta med min nye storksak stelleveske nemlig! Innmari praktisk reiseveske med god plass og mange rom
![]()
Nam namNyter litt Olden med Pæresmak og spiser Pops![]()
Så deiligSolen er fin på Romerike også![]()
Da blir det nok koselig å se dem igjenHeisannnå sitter jeg hos mamma og venter på at gubben skal hente hu og stefar på toget
de har vært 2 uker på ferie å jeg har savna de
![]()