Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Hehe, jodaEr ikke det koslig da?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, jodaEr ikke det koslig da?![]()
Rømme!! Eeeelsker rømme. På ALT!!
Legger miniLiten pause i matlagningen..
Hva holder dere på med?
Meny på lerstad som har så bra utvalg?Vel og merke ble jeg nesten rørt til tårer da jeg fant soyabasert rømme på meny i dag (Jeg fikk faktisk en tåre i øyekroken, da vi hadde plukket med oss "ost" "fløte" som kan piskes, "rømme" og "vaniljesaus" fra den delen av kjøledisken på meny som er "fri for". Der er mange typer melk, i alle fall to typer ost, flere typer matfløte, og en som kan piskes og altså rømme, joghurt... alt uten melk.)
Men det er altså fordi jeg skal lage en vaffelrøre i morgen. Uten egg, melk og sukker. Med "rømme", soyamelk, og natren. Blå melange og hvetemel og bakepulver. Muigens smetter mannen oppi litt vaniljesukker, det tåker nok mamma.
Flink da
Hva skal dere spise?
Ikke beiset, tar det til uka![]()
Og godt er det. Ellers hadde det vel blitt utsolgt for rømme ganske rasktFolk har forskjellig smak![]()
Julemat i JULiBle servert pølser og ribbe i bursdagsfeiring. Nå er jeg helt skutt på sofaen hjemme, så blir nok senga snart
Greit å ha noe å gjøre til uka og![]()
Det er litt uvant, spesielt siden hun gråter så myeMasse lykke til til deg også.
Hvordan føles det å ha en liten i hus igjen?
HeheHehe, jodaom hun ikke kommer å kidnapper meg så
![]()
Spesielt om alle spiste så mye spm meg. Rømme med Taco feksOg godt er det. Ellers hadde det vel blitt utsolgt for rømme ganske raskt![]()
To mot en er feeeeeeigtHeheDa blir jeg med
![]()
Herlig å bo sånnNå har vi bodd her vi bor i 1,5 år, og kjenner dette stedet vokser på meg.
Jeg trives mer og mer her.
Stille og rolig, masse unger som er ute og leker, rett ved skogen +++
Har fu besøk?Det er litt uvant, spesielt siden hun gråter så mye
Men veldig koselig, og hun sovnet i samme sekund som hun la seg![]()
Er ikke kidnapping om du har lyst å være med oss daTo mot en er feeeeeeigt
Vi burde ha tacokveld sammen! Kjøp inn 3 rømmer, minstSpesielt om alle spiste så mye spm meg. Rømme med Taco feks
Ja det er veldig koseligMen det er helt greit å låne den en gang i blant
Erter lilleblomstLiten pause i matlagningen..
Hva holder dere på med?
Bra det daJo 3 timer
Da håper jeg du vant siden du ofret forumtidSpilte kort![]()
![]()