Skravletråd Juli.

Rolig morgen her inne:D
Hva driver dere med??
Prøver gamle klær. Mamma kom med en søplesekk. Noen som er så gamle som meg og husker disse batikk kjolene??? Mener det het det. Elsket denne kjolen når jeg var 15 og den er like god nå:)
ImageUploadedByBV Forum1436610763.198365.jpg

Ute og triller. Brød til heving, kake i ovnen. Vasket grønnsaker til salatene. Alt man får gjort når man får noen til å passe unger:)

Hvor tidlig kan man blande sammen salat som skal serveres i kveld?
Alle ingrediensene er vasket og tørket. Og dressing heller jeg ikke på før jeg setter den på bordet...

God ettermiddag.(?)
Hva skjer? :)
Her har jeg og vesla slåss... Det endte med at hun la seg og nå har hun jaggu sovnet... *sukk*

Hvor tidlig kan man blande sammen salat som skal serveres i kveld?
Alle ingrediensene er vasket og tørket. Og dressing heller jeg ikke på før jeg setter den på bordet...

Kan du ikke lage den nå? Og så ha på folie over. Da vil jeg tro det holder seg.

Skulle ønske min frøken bare sovnet et sted :P
Hun er i 100 og over alt på en gang, er helt utrolig at lille U klarte å sovne...

Hehe, ja, det er egentlig helt utrolig at hun gjør det... Men helt siden vi kuttet ut luren da hun var to år har hun vært ganske trøtt på ettermiddagen. ;)

Han blir vel vant til litt støy. ;) Gutten min sov i vindfanget mens vesla skrek og smelte igjen døra si i gangen like utenfor. Helt utrolig hva de små sover seg igjennom. ;)

Back
Topp