Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh! De to favorittene mine <3Safari og bixit med sjokolade.
Også kjøpte samboer noen wasa sandwich greier til meg i tillegg til ny bixit, siden det var den han spiste opp![]()
Tenker sykehuset sine er greie å ha de dagene du blir der. ;-)
Safari og bixit med sjokolade.
Også kjøpte samboer noen wasa sandwich greier til meg i tillegg til ny bixit, siden det var den han spiste opp![]()
Va ikke mye smugling jeg trengte. Så jo nesten ikke en sykepl/jm/barnepleier de 3dagene jeg var derSmugle dem med hjem![]()
Va ikke mye smugling jeg trengte. Så jo nesten ikke en sykepl/jm/barnepleier de 3dagene jeg var der
Hennes termin er da?
Få på termin som jeg gjorde var igrunn heeelt perfektSamme som meg hun. Hun vil gjerne gå litt over da siden hun skal på så mye vikingmarked osv![]()
Var det og ja...men blir forhåpentligvis ikke mer enn et par dager, så holder med en liten neve vel?Slenger oppi to tynne bukser tror jeg..type svarte
Gubben kan hente fler hjemme om det skulle trenges
Ja, en pakke bind får duge...er mer usikker på ammeinnlegg da![]()
Var det og ja...men blir forhåpentligvis ikke mer enn et par dager, så holder med en liten neve vel?hehe
Oh yes! Umulig å stoppe om man først begynnerDe er gooode![]()
Få på termin som jeg gjorde var igrunn heeelt perfekt![]()
Det er enorme mengder, brukte store sykehus-bind-bleier. Byttet gjevt heeeele tiden. Seriøst enorme menger illeluktende guffe!Var det og ja...men blir forhåpentligvis ikke mer enn et par dager, så holder med en liten neve vel?hehe
Seriøst?! Det er modig detJeg har lyst på førhehe
Men selvfølgelig ikke etterhehe
Knerthen er på tur på termindatoen da, så tror ikke hun vil ha da![]()
Har ingen aning hvor ofte man må skifte sånne jeg![]()
Hvor skal dere ?8 sider siden sist ja... nå er vi på bussen å renner bort
Buss? Uff. Det er jo værre enn å kjøre langt i bil jo8 sider siden sist ja... nå er vi på bussen å renner bort