Golf herEn liten vw polofår såvidt barnevogna inni bak...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Golf herEn liten vw polofår såvidt barnevogna inni bak...
Hæææ?! Ikke kjeks i fødebaggen men fødekjeks?Den fødendehehe
Har pakket klær nå da, så bare toalettsaker igjen![]()
Ikke noe annet alternativFår vente å se da bare![]()
Ja, det har han gjort siden vi kom hjem fra sykehuset.Sover han i den hele natta?![]()
Tror det, ja..Må jo være flere enn juni på samme tid?![]()
NÅ gjør de det her og. Da skal jeg lure meg ned på terrassen og finne ut hva jeg trenger for å lage focaccia og to ulike salater til vi sksl i 70 årsdag til farfar i morgenKrysser fingre for det
Her sover alle barna![]()
Jeg kom akkurat hjem etter en liten tur i butikken for å kjøpe nan brød og til min store overraskelse var de eldste oppe fremdeles..Krysser fingre for det
Her sover alle barna![]()
Så koselig daJa, det har han gjort siden vi kom hjem fra sykehuset.
Er en gammel familie kurv som nærmer seg 90 år gammel.
Jeg sov også i den når jeg var liten, riktignok på en annen madrass![]()
Vi er godeTror det, ja..
Kos deg på terrassenNÅ gjør de det her og. Da skal jeg lure meg ned på terrassen og finne ut hva jeg trenger for å lage focaccia og to ulike salater til vi sksl i 70 årsdag til farfar i morgen![]()
Alt og ingenting.Hei damer! Jeg har aldri vært med i sånn tråd før! Hva snakker man egentlig om?
Hehe...rutinene er som regel litt tøyelige i ferienJeg kom akkurat hjem etter en liten tur i butikken for å kjøpe nan brød og til min store overraskelse var de eldste oppe fremdeles..
Vel, vel, det er ferie
Absolutt ikke. Blir vel senga etterhvert istedet velSkal ikke være enkelt.![]()
HalloHei damer! Jeg har aldri vært med i sånn tråd før! Hva snakker man egentlig om?
Hæææ?! Ikke kjeks i fødebaggen men fødekjeks?
Hei damer! Jeg har aldri vært med i sånn tråd før! Hva snakker man egentlig om?
Ja, nå får du passe på at han ikke får kloa i denKjeksen ligger nå i fødebagenhehe
Og skal holdes laaangt unna samboer![]()