Haha...prutet i tolla faktiskDet jeg derimot har gjort er å gå på rødt, og argumentert på hvorfor jeg skal betale mindre i fortolning enn det tollerne mente, og fått det som jeg ville....![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha...prutet i tolla faktiskDet jeg derimot har gjort er å gå på rødt, og argumentert på hvorfor jeg skal betale mindre i fortolning enn det tollerne mente, og fått det som jeg ville....![]()
Vet det. Håper det kommer snartEr han på et sykehus?
Sykehusene er ikke enda på e-resept ordningen
Nei, ikke prutet, satt meg inn i regelverket....Haha...prutet i tolla faktisk![]()
Ja malingHahakaller det maling eller beis jeg
![]()
Imponert du får den inn i der hele tattEn liten vw polofår såvidt barnevogna inni bak...
Haha. Når er du ferdig for dagen da?Driiit kjedelig og verdens lengste dag![]()
Hun var vel ferdig kl 15Haha. Når er du ferdig for dagen da?
Aha. Skal hun kose seg nå daHun var vel ferdig kl 15
Jeg syrSå stille det helt brøtt og plutselig ble her
Hva syr du?Jeg syr![]()
Jeg er trøøøøtt. Kanskje det gjelder flereSå stille det helt brøtt og plutselig ble her
Sover frøkna dårlig på nettene?Jeg er trøøøøtt. Kanskje det gjelder flere
Trekk til kurven til miniHva syr du?
Så koselig, daTrekk til kurven til mini![]()
Så koselig, da![]()
Nei, vokner kun for mat 1gang rundt 4-5. Så skal lkke klageSover frøkna dårlig på nettene?
Som U med andre ordNei, vokner kun for mat 1gang rundt 4-5. Så skal lkke klage![]()
Gjørd det ikke noe mindre koselig av at det er nok hen trenger..Må jo ha noe h*n kan ligge i uten å sette fast armer og beinhehe
Gjørd det ikke noe mindre koselig av at det er nok hen trenger..