Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er den her ogsåHurra solen er på plass igjen
Er han på et sykehus?Nei får ikke det fra barnelegen
Driiit kjedelig og verdens lengste dagIngen skurker?kjedelig da
HahaDrikke den![]()
Neida... mannen skal male!
Jaja...da slipper du jo å handle med demEgentlig så var det jo dethadde jo sagt jeg ville ha den og... Men pytt..
Så kjedelig da....Driiit kjedelig og verdens lengste dag![]()
SelvfølgeligHurra solen er på plass igjen
Kosebaby er mye mer koseligDet blir hverken mye rydding eller skravling på meg i dag.
Lille U er så mammadalt i dag.
Virker som om han har savnet en rolig dag..
Ja, gleder meg til høstenSå kjedelig da....
Blir kanskje mer når feriegjestene returnerer hjem![]()
Er veldig koselig, men hadde liksom planer om å få det rent og pent før ferienKosebaby er mye mer koselig![]()
Bare hyggeligSå snilt av deg
Tusen takk
Man kan jo ikke legge planer med liten babyEr veldig koselig, men hadde liksom planer om å få det rent og pent før ferien![]()
Du kan godt få stoppe meg, jeg er for feil/ærlig til å smugle...Ja, gleder meg til høsten![]()
Vet jo det jeg også, men det er lov å håpe...Man kan jo ikke legge planer med liten baby![]()
Da er det jo bortkastet å stoppe degDu kan godt få stoppe meg, jeg er for feil/ærlig til å smugle...
Det blir nok deilig med litt ekstra søvnVet jo det jeg også, men det er lov å håpe...
Gleder meg til i morgen, da har jeg mulighet til å sove dersom jeg får like lite søvn som jeg har får de siste 3-4 døgnene![]()
Det jeg derimot har gjort er å gå på rødt, og argumentert på hvorfor jeg skal betale mindre i fortolning enn det tollerne mente, og fått det som jeg ville....Da er det jo bortkastet å stoppe deg![]()