Skravletråd Juli.

Det har jeg ingen planer om.
Nå sover U igjen og jeg skulle egentlig ryddet stuen, båret opp en pult fra første til tredje og få den montert.
Støvsuget og vasket gulvene på kjøkken og stue, løfte opp en flatpakket hylle fra første til kjøkkenet i andre og montere den.
Sortere kokebøkene mine og fylle dem inn i den gamle, og den nye hyllen.
Forberede middagen til i kveld ved å gå gjennom oppskriften siden det er noe nytt jeg ikke har lager før

++++

Neeei, kanskje jeg heller skal spise litt mer sjokolade :P

Tror jeg hadde gått for sjokoladen :p

Hehe :p nå fikk jeg og lyst på :p
Hva slags har du lyst på?
Jeg har veldig mye forskjellig å velge mellom etter jeg gikk amok på Havaristen :P
Har vanlig japp, japp plate, walters mandler, kvikk lunsj, monolitt, hobby med cola smak, nonstop, stratos, mocca bønner, after eight stenger, premium mørk sjokolade, dronning kokesjokolade, vanlig kokesjokolade, kokesjokolade 70% +++

Nå sover U igjen og jeg skulle egentlig ryddet stuen, båret opp en pult fra første til tredje og få den montert.
Støvsuget og vasket gulvene på kjøkken og stue, løfte opp en flatpakket hylle fra første til kjøkkenet i andre og montere den.
Forberede middagen til i kveld ved å gå gjennom oppskriften siden det er noe nytt jeg ikke har lager før

++++

Haha...:P ble utmattet bare av å lese jeg:cool:

Hva slags har du lyst på?
Jeg har veldig mye forskjellig å velge mellom etter jeg gikk amok på Havaristen :P
Har vanlig japp, japp plate, walters mandler, kvikk lunsj, monolitt, hobby med cola smak, nonstop, stratos, mocca bønner, after eight stenger, premium mørk sjokolade, dronning kokesjokolade, vanlig kokesjokolade, kokesjokolade 70% +++

Ojojoj! :p
Litt av et utvalg! Jeg vil ha Jaaaapp!! :D venter forressten på snoperier i posten..har bestilt fra den der svenske siden :p

Ja, blir nok veldig greit med litt størrelse! :)
7-seter ja? Håper vi ikke trenger det på en stund :p

Om vi skal ha en tredje unge vil jeg ha 7-seter innen tredje er født. Er greit med ekstra sitteplasser om besøk med hjem fra Bhg/skole skal sitte på.

++++

Haha, ta sjokoladen med deg mens du holder på. ;)

Back
Topp