Nå tar jeg kvelden.
Klarte dessverre bare å nå 1.175 i dag, ikke 1.200, men nå er jeg trøtt
God natt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå tar jeg kvelden.
Det må jeg ogsåJeg lader litt mobil først![]()
Huff det er kjiptHar jo lyst på ny uansett... Men jeg har sett etter bil lenge nå uten å ha det travelt.. Sist kjøpte jeg for kjapt..og Har angra siden![]()
Jeg lader den ikke om natta, så ta må jeg ta litt nå. Resten i morgen tidligDet må jeg også
Var ikke langt unna daNå tar jeg kvelden.
Drømmer er viktig. Jeg har en stor frukt hage det er så gøypå sikt skal jeg få meg drivhus i hagen, sånn på den siden av huset hvor vi har ripsbuskene. Der skal jeg også ordne en liten grønnsakshage og muligens et frukttre etterhvert. Drømmen er i alle fall klar...
Ja,det vet jeg vi får![]()
![]()
Nok det![]()
Min kunne godt bodd til nærmere ja...sees alt for sjelden.
Du er rå asa, hadde tatt to med gulost ost jegDet ble to brødskiver.
En med roastbiff, remulade, rødbetter og sprø løk, og en med fenalår og cheddar ost
Bra jobbaNærmer meg 2500![]()
God nattTar kvelden nå jeg...
God natt. Det er så nærme så det må være godkjentNå tar jeg kvelden.
Haha, samme her!Du er rå asa, hadde tatt to med gulost ostog slengt på paprika på en god dag
![]()
VM i synkron-sovingtok alle natta på en gang her?
JEg spiser forresten min kveldsmat nå, en tallerken med havregryn med sukker, melk og rosiner.
Er det da jeg ikke skal si at roastbiffen er hjemmelagetDu er rå asa, hadde tatt to med gulost ost jegog slengt på paprika på en god dag
![]()
Og nå får jeg ikke soveVar ikke langt unna da
Stilig.Random quote, men her er kveldens nye negledesign ;-)
Vis vedlegget 125680
tok alle natta på en gang her?
JEg spiser forresten min kveldsmat nå, en tallerken med havregryn med sukker, melk og rosiner.
Nei langt ifra. Men var ikke fornøyd med noen av sommerfuglene, så sa gjorde jeg om litt. Har ikke hatt neglelakk på et par mnd nå, så da er det litt morsomt igjen ;-)Stilig.
Skifter du hver dag?