Såklart og som vi koser oss når vi holder påViktigste er vel at den er god
Gøy når de små hjelper til da![]()
Han har fått forkle av farmoren som er alt for stort, men han skal på død og liv bruke det..ser ganske morsom ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Såklart og som vi koser oss når vi holder påViktigste er vel at den er god
Gøy når de små hjelper til da![]()
Høres bra utJa, kan ikke få nok bernaise![]()
Sier meg enig når det er ferie i alle fall![]()
HerligJa for en ekstra pris![]()
Lurt med nett jaVi har for mye, så jeg sier til alle jeg kjenner at det er lov å komme å plukke.
Jeg har ikke hatt nett på dem, fordi det var mer enn vi klarte plukke, men har bestemt meg for å lege på nett i år fordi det er kjekkere å plukke når ikke fuglene har spist halvparten, da går det jo fortere å få full bøtte![]()
Litt for glad i saus genereltHøres bra ut![]()
Må vel være lov da ogsåJa, ihvertfall da
Og når man er høygravid...
Nesten klare hvertfallHerliger dere klare for tur da?
Næh, gitt opp gaviscon. Syns ikke det hjelper. Tror det fins no annet på apoteket og, men har bare prøvd gaviscon da.Offa. Tar du noe for det da?
Ja, det blir herlig! Gleder meg så myeJa ikke sant.. Skjønner godt hva du mener! Det blir nok kjempefint likevelDeilig med ferie sammen alle tre da
![]()
HihiSåklart og som vi koser oss når vi holder på![]()
Han har fått forkle av farmoren som er alt for stort, men han skal på død og liv bruke det..ser ganske morsom
utGulvet var ganske hvitt når vi var ferdig
![]()
Og det er jo positivtDet blir da god ripsgele i det minste![]()
Okei, skjønner. Er kun det jeg har prøvd ogNæh, gitt opp gaviscon. Syns ikke det hjelper. Tror det fins no annet på apoteket og, men har bare prøvd gaviscon da.
Handler ytterst sjeldent på nett da. Noe spes du pleier å handle på e-bay?Uff, ja...nesten for mye![]()
Så kjekt de er så ivrigeHihi
Jentungen lager mye mat til oss her også. Hun har et eget Lekekjøkken og det lages noe hver dag![]()
Huff, håper alt er bra..? Lykke til hos legen!Ligger i senga, skal til legen med snuppa i morra tidlig![]()