Skravletråd Juli.

Går nok helt fint ;) vi skal på all inclusive, noe jeg egentlig er imot, men syns det var enklest nå som vi har med oss han på 8 måneder. Da er det litt enklere å kunne hente seg mat på minuttet. Ellers er jeg superfan av å gå rundt og besøke små restauranter og hjelpe befolkningen. All inclusive tjener jo ikke de noe på, bortsett fra de få arbeidsplassene det lager
Ja ikke sant.. Skjønner godt hva du mener! Det blir nok kjempefint likevel:) Deilig med ferie sammen alle tre da:)

Rips pleide vi og å ha:)

Vi kjøpte jo et hus for 3 år siden, usett. Mine foreldre var på visning, og jeg mener pappa sa "og fire ripsbusker i hagen", hvilket jeg mente var en passe mengde. Han sier han sa "og NOEN ripsbusker i hagen".

Der er ti.

Vi kjøpte jo et hus for 3 år siden, usett. Mine foreldre var på visning, og jeg mener pappa sa "og fire ripsbusker i hagen", hvilket jeg mente var en passe mengde. Han sier han sa "og NOEN ripsbusker i hagen".

Der er ti.
Hahaha!! Morsomt:) Da har dere mye rips da!!

Det høres gøy ut! :)

Ja, det var det. :) Ser de ikle så ofte siden vi bor langt ifra hverandre.

Ja, veldig kjekt. :) Desverre ikke meldt helt tipptopp vær, men da får vi droppa badingen på Mikkelparken og ta den biten på hotellet:)

Åhh, samme som med min søster. Jeg Bergen og hun Oslo.

Back
Topp