Det skal jeg gjøreSå bradu får hilse mirell og da. Lenge siden jeg har sett henne her.
Shopping i Larvik?
Fine vipper du har fått![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal jeg gjøreSå bradu får hilse mirell og da. Lenge siden jeg har sett henne her.
Shopping i Larvik?
Fine vipper du har fått![]()
Yes, babyDu klarer jo å gjøre begge ting samtidig, så det er vel himmelriket for deg![]()
Jepp, RhodosSyden?
Er slik en hadde pappa og svigermor hadde en GT.Var min første bil da205 GTI..
Alle alternativene er jo godeJeg er åpen for forslag
Grillet,wok, i burger, ovnsbakt, fileter, baconsurret, fajitaskrydret i pita, i taco, på pizza...![]()
Kunne godt vært det, men mannen er uenig. Må få bestemme litt han ogsåHaha! Ikke her, men hos deg er det nok det![]()
Peguot?Er slik en hadde pappa og svigermor hadde en GT.
205'en var en fantastisk bil![]()
Så herlig60% sparte jeg! Om ikke mer![]()
Husk å ta med pleeeenty kontanterJepp, RhodosHvis ikke Hellas har blitt nedlagt
Haha. Neida
![]()
Det er bare såå godt da! Skal fryse ned jeg. Tror jeg mp lage mer og. Egentlig ikke pleid å gjøre det men var vokst opp med å alltis ha hkemmelaga syltetøy i fryseren. Så vil gjerne ha spnn at jeg jevnlig kan ta opp litt på vinteren og.Hørtes nydelig ut
Må lage syltetøy snart jeg også...
Ikke mye her i alle fallHva skjer jenter![]()
Tror jeg må vurdere noe Smågodt til helga jeg ogsåHåper det ihvertfall![]()
Til mini velSå herlighva kjøpte du?
Ja, kom opp på hytten i formiddag
Der da?
Ja, også sååå søt!Er slik en hadde pappa og svigermor hadde en GT.
205'en var en fantastisk bil![]()
Kan vel ikke si noe, har jo aldri prøvd det selvMulig det er jeg som er rar, men jeg synes det passer perfekt til julemiddagen![]()
Så snill du er som lar han bestemme littKunne godt vært det, men mannen er uenig. Må få bestemme litt han også![]()