Det gjør jeg nok, og forhåpentligvis mer enn det selv om jeg ikke får skravlet i morgen kveldOm du ikke gjør det så tar du vel det i morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør jeg nok, og forhåpentligvis mer enn det selv om jeg ikke får skravlet i morgen kveldOm du ikke gjør det så tar du vel det i morgen![]()
Lurt! Kan i hvert fall ikke legge seg på rom mage! Hvordan gikk det med kjøkkenraidet ditt i stad da? Ble vel ikke noe av siden du skal spise kveldsmat nå kanskje..?Får vel gjøre det..
Må få laget litt selv...Ååh, skal jeg love deg!
Er vel rundt 200 tror jegHvor mange har du fått til idsg da?
Ja, det skal nok gå braDet gjør jeg nok, og forhåpentligvis mer enn det selv om jeg ikke får skravlet i morgen kveld
Det er jo kjempebra da! Hvor mange har du totalt?Er vel rundt 200 tror jeg
Husker ikke helt hva jeg hadde i går.
Mangler 165 på 2000 nåDet er jo kjempebra da! Hvor mange har du totalt?
Lurt! Kan i hvert fall ikke legge seg på rom mage! Hvordan gikk det med kjøkkenraidet ditt i stad da? Ble vel ikke noe av siden du skal spise kveldsmat nå kanskje..?![]()
Kjenner til det å gå oppi hverandre, ja... Vi som har så liten leilighet blir ofte lei av hverandre![]()
Flink du erMangler 165 på 2000 nå![]()
Det er godt det da
Takk for detFlink du erJeg er et godt stykke unna, men lenge igjen av måneden.
Det kan jeg skjønne.Men må jo også være fint å ha mannen hjemme hver kveld også.
![]()
Det er sant. Blir det forumpause i ferien?Takk for det
Greit å være nærme mål før jeg tar ferie![]()
Er planen det jaDet er sant. Blir det forumpause i ferien?![]()
Også pærebrus da
Du klarte ikke lengre neiNamnam! Her havna jeg i smågodt-posen![]()
Ser omtrent bortDet tror jeg også! Men langt er det hvertfall ikke![]()