Skravletråd Juli.

Vurderer å begynne å lage Pakkeliste til vi skal på ferie til uka. Syns vi har hatt med oss mye før, men med ennå en unge nå, skjønner jeg ikke hvordan dette skal gå:o

Ja, det er kanskje litt annet man skulle gjort også. Sånn sett er det enklere med første for da har man i det minste bare ett barn å passe på.
Eldste er 8 så han er veldig selvgående, og frøkna er i barnehagen.
Skulle gjerne har ryddet litt og skrevet ferdig handlelisten samt tatt opp noe fisk til fiskegratengen fra frysen.
U er litt vanskelig i dag, tror det kommer at sove tullet i morges, ting er litt ute av synk på en måte..
Håper han sovner snart

Eldste er 8 så han er veldig selvgående, og frøkna er i barnehagen.
Skulle gjerne har ryddet litt og skrevet ferdig handlelisten samt tatt opp noe fisk til fiskegratengen fra frysen.
U er litt vanskelig i dag, tror det kommer at sove tullet i morges, ting er litt ute av synk på en måte..
Håper han sovner snart
Det er ofte sånn at hele dagen blir krøll hvis natten er krøll. Får håpe det går seg til.

Det er ofte sånn at hele dagen blir krøll hvis natten er krøll. Får håpe det går seg til.
Han sover nå på armen min.
Nå må jeg bare finne en måte å legge han fra meg.
Lurer på om jeg bare skal legge han i bilstolen slik at jeg slipper å flytte på han dersom jeg ønsker å dra å handle før han våkner

Back
Topp