Rekker det i alle fall og ikke noe stress om man må hjem en tur hellerJa, heldig med den![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rekker det i alle fall og ikke noe stress om man må hjem en tur hellerJa, heldig med den![]()
Mmm ja ikke minstJa, det er det virkelig! Og hotellfrokost..
Eggerøre, bacon, yoghurt med müsli, frukt... ÅhMmm ja ikke minst![]()
Hehe ja yummy.Eggerøre, bacon, yoghurt med müsli, frukt... ÅhBlir sulten av dette.
Kos dere masseHehe ja yummy.![]()
Eldste er 8 så han er veldig selvgående, og frøkna er i barnehagen.Ja, det er kanskje litt annet man skulle gjort også. Sånn sett er det enklere med første for da har man i det minste bare ett barn å passe på.
Det er ofte sånn at hele dagen blir krøll hvis natten er krøll. Får håpe det går seg til.Eldste er 8 så han er veldig selvgående, og frøkna er i barnehagen.
Skulle gjerne har ryddet litt og skrevet ferdig handlelisten samt tatt opp noe fisk til fiskegratengen fra frysen.
U er litt vanskelig i dag, tror det kommer at sove tullet i morges, ting er litt ute av synk på en måte..
Håper han sovner snart
Han sover nå på armen min.Det er ofte sånn at hele dagen blir krøll hvis natten er krøll. Får håpe det går seg til.
Det ble jeg i hvert fall! Skal ligge tre netter på hotell fra søndagen av vi, gleder meg til frokostenEggerøre, bacon, yoghurt med müsli, frukt... ÅhBlir sulten av dette.
Det hørtes jo lurt utHan sover nå på armen min.
Nå må jeg bare finne en måte å legge han fra meg.
Lurer på om jeg bare skal legge han i bilstolen slik at jeg slipper å flytte på han dersom jeg ønsker å dra å handle før han våkner
Haha, ja her blir det hæla i taket!Ja, det er egentlig det. Da kan man nyte late formiddager.
Oioi, dere tar den helt ut når dere er aleneHaha
Problemet var bare at han våknet med en gang jeg rørte på meg.Det hørtes jo lurt ut![]()
Så moro daPå hyttaReiser herfra I morgen til Kinsarvik. To netter på hotel og I Mikkelparken
![]()
Høres kjent ut..Problemet var bare at han våknet med en gang jeg rørte på meg.
Tilbake på puppen nå...
Og så gå no dagan
Hadde dratt selv jegMå ta seg en liten tur da
Godværet lar vente på seg her![]()
Som på filmAmerikanske, tykke pannekaker og lønnesirup![]()
Jepp, du er god på det- Underholde U
- Få i seg mat
- Få i eldste mat
- Skrive handleliste
- Skravle med dere
Alt på en gang, noen som sa multitasking?
Og så sovner han, og eldste finner på noe som bråker brått så han skvetter til.....Høres kjent ut..![]()
Har ikke akkurat så mye valg..Jepp, du er god på det![]()