Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jobb i kveld. Begynner klokken 14 i dag. Deilig å kunne sove lengeHei dujobb idag?
Veldig ogsåStille og rolig her inne i dag.
Det vet jeg egentlig ikke så mye om, er ikke så lenge siden jeg kom tilbake etter å ha sovnet av igjenStille og rolig her inne i dag.
Kanskje vi skal gjøre noe med detVeldig også![]()
De har vel hørt rykter om nært forestående fødsel så de holder seg i nærhetenJa, er ikke lange veien.. Og der står alltid en eller annen taxi på vent oppi bakken herså tror ikke det blir noe stress å få tak i
![]()
Har du ikke med lader?!Ikke når man er på tuuur![]()
Regnet med det for du ble så stilleU og jeg sovnet visst av igjen vi
Er tilbake her nå
Haha., kanskje detKanskje vi skal gjøre noe med det![]()
Så deilig med en høneblund, daU og jeg sovnet visst av igjen vi
Er tilbake her nå
Var litt lite med 3,5 timer søvn...Regnet med det for du ble så stille![]()
Mm...så deilig daNå var det lenge siden vi hadde hatt pannekaker til frokost! Da ble det det i dagPå en helt vanlig torsdag
Til og med veslegutt fikk smake
Forferdelig stille...Stille og rolig her inne i dag.
Jeg sovnet etter midnatt i natt og ble vekket før kl 4 i morges...Så deilig med en høneblund, da![]()
Veldig! Er svak for pannekaker med sirup påMm...så deilig da![]()
Det synes jeg virkeligKanskje vi skal gjøre noe med det![]()
Ja det er jo i minste laget!Var litt lite med 3,5 timer søvn...
Huff, ja det vil jeg tro! Ikke alltid like lett med disse små.Jeg sovnet etter midnatt i natt og ble vekket før kl 4 i morges...
Var veldig deilig med noen timer ekstra søvn![]()
Er ikke helt sikker på hva jeg får til nå, har en liten en som krever oppmerksomhetHaha., kanskje detJeg er ledig en stund til
![]()