Da sier jeg god natt og snakkes i morgen en gang
God natt, sov godt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha! Jepp! Drikke te og spise matDe er det...
Et lite krypin hvor mor og far og hobbit barna kan få litt fred og ro![]()
Sånn jeg tenker og!Så lenge folk skjønner hva jeg mener så får det bare være![]()
Sier jeg, som er rettskrivings-nazi ellers!Så lenge folk skjønner hva jeg mener så får det bare være![]()
Det har vi i grunnen gjort lenge, hehe...men ja, vi holder fortsatt på.
Det er loftet nå. Vi er godt på vei her og da![]()
Tror ikke alle tenker like langt jegHerreguuud altså... Folk er så sære. Er det nødvendig å stå ute, forran flere blokker, med maaaange leiligheter og sage på denne tia av døgnet?
Vi snakker ikke håndsag.. Greit noen har ferie, men alikevel![]()
Det var en spøk da kjæreDu sa 15.000 en av dagene
Klarte det ikke forrige månedDet klarer du glatt
Tror ikke alle tenker like langt jeg![]()
Der vi bodde tidligere våknet jeg av naboen som vasket klær midt på natta![]()
Haha...joda, men da må dere andre være aktive her ogsåSlapp av, lenge igjen av juli enda![]()
![]()
God natt søte duDa sier jeg god natt og snakkes i morgen en gang
Ja det får vi drøye til august15. 000 får bli en annen gang![]()
![]()
Jeg våknet også av noe saging her i helga. Mulig noen tror det ikke finnes regler når det er ferietidBåndsag og hammer hører ikke helt hjemme en onsdagskveld halv elleve...
Klesvask er jo også unødvendig på sånne sære tidspunkt, men da forstyrrer man ihvertfall ikke et helt nabolag![]()
Haha...det er jeg ogsåSier jeg, som er rettskrivings-nazi ellers!alt for effektiviteten her inne!
![]()
Må ikke stole på meg daHaha...joda, men da må dere andre være aktive her også![]()
Man spøker ikke om sånt.. Så nå må du klare 15.000Det var en spøk da kjære![]()
Det er vel ikke akkurat lovlig etter kl 22 eller???Herreguuud altså... Folk er så sære. Er det nødvendig å stå ute, forran flere blokker, med maaaange leiligheter og sage på denne tia av døgnet?
Vi snakker ikke håndsag.. Greit noen har ferie, men alikevel![]()