LandRover Discovery. Har hentet den nå. Jeg syns den er SÅ god å kjøreHva slags bil har an kjøpt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
LandRover Discovery. Har hentet den nå. Jeg syns den er SÅ god å kjøreHva slags bil har an kjøpt?
Ikke så flink som deg, men det skal nå litt til å bliWow, du er flink![]()
Ja desverreÆsj, har du en slik kjedelig vakt i morgen også![]()
Har den på neste oppdateringTror ikke det skal bli noe problem
Med av denne engelske?Har sjokolade i skapet som mannen spiser i dette øyeblikk
Frister ikke meg!
Høres deilig ut![]()
Deilig å slutte tidlig daJa desverremen det er siste da.. Fredag jobber jeg kl 0645-1500
![]()
Huff da. God bedringIkke helt i form i dag
Håper bare det ikke blir verre![]()
Jeg rydder litt i fryserenHar sjokolade i skapet som mannen spiser i dette øyeblikk
Frister ikke meg!
Du må huske at jeg har et problem, og det har ikke duIkke så flink som deg, men det skal nå litt til å bli
Ja, jeg må prøve på detHuff da. God bedringDu får ta det litt rolig, kanskje det går over.
LandRover Discovery. Den er så godHvilken bil skal han ha?
Den er tomMed av denne engelske?
IKEA låner ut gratis i tre timerHehe...ja man burde ha en liste før man tar turen
Jeg har laaaang liste, men mangler bilhenger!![]()
Har nok det, men ikke den som var for 3 minutter siden, der hadde jeg "bare" 961Har den på neste oppdatering![]()
alt er fint her i kveld jaHei!Jeg har det fint! Går inn for litt skravling nå
alt bra med deg?
Men du koser deg ikke sant?blir alt for mye kos i permisjonen og for lite bevegelse.... så det er ikke like bra![]()
Ja en flott fredagDeilig å slutte tidlig da![]()
Hihi, okei. Må sjekke ut denne jeg ogsåHar nok det, men ikke den som var for 3 minutter siden, der hadde jeg "bare" 961![]()