Har vært litt for dårlig på det i det siste :/
Det må du nesten prøve å få til. Ikke godt å være dårlig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vært litt for dårlig på det i det siste :/
Her startet vi med grøt husker jegVar det jeg startet de eldste med også, syns den er enklere enn grøt eller kokt potet blandet med morsmelk som mange andre sterter med
Ja, jeg må det. Godt vi starter ferie på fredagDet må du nesten prøve å få til. Ikke godt å være dårlig.
Lille U har allerede vært det 2 ganger..Kommer an på hva man skal ha. Varehuset åpnet her i mars, jeg har vært der.... Fire ganger nå
Tredje gangen i dag, og i løpet av 1.5 uke ;-)
Han fikk Hipp sin gulrot pure![]()
Ja, jeg må det. Godt vi starter ferie på fredag![]()
Skulle egentlig ventet en uke til siden han først blir 4 måneder 16. juli, men det er så gøy og han fikk ikke så mye..Åå, jeg gleder meg til vi kan begynne å gi sånt.I slutten av denne måneden.
![]()
Jeg har ferie, er lærer.Ja, det blir vel godt. Hva jobber du som?
Det er ikke langt i det hele tattNoe sånt for meg og. 10 kanskje.
Nei , jeg er ikkek glad i ikeablir det storhandel da??![]()
Nei , jeg er ikkek glad i ikea
Nei det gjør jeg hvertfall ikke. Grøss.Synes det er greit når det er noe jeg skal ha, men drar aldri avgårde bare sånn for moro skyld![]()
Da har jeg den perfekte løsningen til deg.Nei , jeg er ikkek glad i ikea
Hver nå litt forsiktig med den hoppingen, det kan fort bli glatt når det er våttNei nå må jeg hoppe i dusjen...
Jeg har ferie, er lærer.
Venter på at mannen skal ta ferie også![]()
Skulle egentlig ventet en uke til siden han først blir 4 måneder 16. juli, men det er så gøy og han fikk ikke så mye..
Når var det deres kom til verden igjen?Har lyst til å tjuvstarte jeg også, hehe.16.juli er jo ikke så lenge til, da.
![]()