Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja se syns eg og blev helt sjokka. Eg køpte ikkje de. Allt før mye pengar før ett par sandaler som hon ska bruka i 2 Mnd kanske visst se e find væderDet syns jeg var dyrt![]()
Nei rakk ej men køperSkikkelig skotøy til de små er alltid temmelig dyrt
Håper du fikk noe annet til en god pris da![]()
Akkkurat som her da skjønner jegSamme her. Kan banne på at jeg legger meg seint når jeg har sagt til meg selv at jeg skal legge meg tidlig...
Vi skal på hytta, Geiranger, Ålesund, sunnmøreSå koselig.Mange planer?
Er vel det det kalles jaDårlig selvdisiplin.![]()
Haha...kulukt er jo sjarmerendeHar gjort det! To ganger!
Klappet en ku i fem minutt og nå stinker jeg ku resten av livet...
Ja det vil jeg troJa det er det... men en ting er helt sikkert, det er mye jeg skal kose meg med så fort lillebror er ute![]()
Jepp viktig å komme litt i forkantMed tanke på at jeg bare trenger 70 om dagen så er det jo bra. Men gror ikke jeg greier så mange npr jeg er på ferie, så gjelder å få unna litt ekstra nå![]()
Man blir jo fort sittende å prate, hun kom jo ikke før halv ti, og så skulle ungene sovne... Og vips var klokka ett før jeg var i seng.Er hun lenge oppe om natta? Du må jo nesten bare legge deg når du er trøtt selv om hun er der...
Jeg har en sånn pysj liggende på vent til bittelille, til neste høst!Jeg også.![]()
Haha...det kan vi få tilDen vil jeg gjerne ha på snap![]()