Heg har skravlet over 130 innlegg,... Hr jo knapt nok vært herSynes ikke jeg har skravlet så mye i dag, men var så vidt på 3.plass nå![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heg har skravlet over 130 innlegg,... Hr jo knapt nok vært herSynes ikke jeg har skravlet så mye i dag, men var så vidt på 3.plass nå![]()
![]()
En kake der man blander alle ingredienser i en kopp og setter den i mikroen i to minutter ;-)
Volia, ferdig :-D
Litt ovr 130Hvor mange?
Aner ikkeHvordan ligger du an?
Effektiv når du er her daHeg har skravlet over 130 innlegg,... Hr jo knapt nok vært her
Okei. Tror ikke det er så dårlig altså, men jeg husker ikkje heltAner ikke![]()
Huff. Spydde du sånn med jenta ogJa og så er det så ubehagelig å sitte på huk så nå står spy bøtta klar bedside av do så jeg kan sitte mens jeg spyr haha Jada nå er det ikke lenge igjen![]()
Bra det daLitt ovr 130
Det må jeg ha vært i dag hvertfallEffektiv når du er her da![]()
Skjønner ikke at jeg har skravlet så ye som jeg har gjort i dag
Jeg kommer om familien min vilJeg har jo invitert til skravlekveld![]()
![]()
Til å ha vært her så lite synes jeg det jaBra det da![]()
Lurte meg til 3.plass på denne oppdateringaVeldig greit![]()
Det går helt fint det..Hehe, det slo meg faktisk at microen kanskje var involvert, men tenkte det mest på spøk.Ante ikke at det gikk an.
Det skjønner jeg.
Ingen som går i klassen som bor i nærheten som hun kan dra sammen med om morgenen?
Jg roet ned siden jeg nådde 2000 i går .Jeg har skravlet lite idag.Men har nesten gjennomsnittlig 100 innlegg per dag, så er fornøyd med det.
![]()
Skjønner denJeg kommer om familien min vil![]()