Det er slemt!Tenk deg store poser med nonstop til kr 15,-, kvikklunsj til kr 5,- og så videre....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er slemt!Tenk deg store poser med nonstop til kr 15,-, kvikklunsj til kr 5,- og så videre....
Kan vel ikke klage til admin på at vi skravler for mye hellerHer går det skikkelig tregt
Henger og henger...vi skravler for mye!!![]()
Takk. Det håper jeg ogsåHuff da, så kjedelig
Håper det virker![]()
Nei det hdde vi ikke hatt plass til heller kkuratJa, er vel greit å ikke ha 9 vogner stående på en ganghehe
Nei, nå gleder jeg meg bare til å teste den vi har, og håper den duger
Men man vet jo aldri...![]()
Hysj, hysj! Jeg hadde gått bananasTenk deg store poser med nonstop til kr 15,-, kvikklunsj til kr 5,- og så videre....
Krysse fingre og tær for deg!Ikke enda, men hatt 5 dager på dobbel pergo og venter på el, så håper på det beste![]()
Ja, dette tar helt av. Haha. Er jo ikke farlig, bare ubehagelig.
Er ikke sikker på hvordan det blir for meg neste uke, da har mannen friSkjønner det...jeg blir her neste uke da....helt ungefri
![]()
Det skal jeg såklartSpennende. Bare å rope ut når du er her![]()
Og det sier du uten å poste link...Hehe!
Jeg har funnet en svensk side på nett som sender snoperier til norgemen har ikke turt å bestille noe enda
Er redd vi får for mye, haha!
Å da når du vel 10.000Skjønner det...jeg blir her neste uke da....helt ungefri
![]()
Tusen takkKrysse fingre og tær for deg!
Vil vi ha den da?Og det sier du uten å poste link...
Nei det hdde vi ikke hatt plass til heller kkurat
Så spennende, masse lykke tilIkke enda, men hatt 5 dager på dobbel pergo og venter på el, så håper på det beste![]()
Hahahahaha. Jeg dør!!!Tusen takkKrysser alt unntatt beina her
![]()
Tenk ju. Håper også på detUff, det høres ille ut...
Masse lykke til, håper det hjelper
Tror ikke den klagen blir gjort noe medKan vel ikke klage til admin på at vi skravler for mye heller![]()
Oi da, hvor skal dette ende?Skjønner det...jeg blir her neste uke da....helt ungefri
![]()
Denne ganger er det din tur!Ikke enda, men hatt 5 dager på dobbel pergo og venter på el, så håper på det beste![]()